Guest Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 har lest at noen ford traktorer leverse med dual power. men hva er dual power? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mf_power_1 Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 har lest at noen ford traktorer leverse med dual power. men hva er dual power? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kjellp_1 Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 ein fotpedal som fungerar som ein kløtsjfritt hurtiggir, om eg ikkje tek mykje feil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Magne_1 Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 Helt riktig Kjellp. Dual Power reduserer hastigheten med med 18% og øker trekkraften med 22% husker jeg det stod i de gamle Fordbrosjyrene. Om det stemmer helt i praksis vet jeg ikke, men det jeg vet er at hurtiggiret fungerer fantastisk. På vår Ford 6700 -78 har vi overhodet ikke hatt problemer med det. Med Dual Power dobles antal gir fra 8/2 til 16/4 på 00 seriene og fra 8/4 til 16/8 fra og med 10-serien. Hvorfor lurer du på det m.f? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mf_power_1 Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 bare lurte på det. så en traktor til salgs med dual power, og lurte på hva det hvar. også kjenner jeg en som har en ford 4610. men vet ikke om det er dualpower på den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.