Guest Posted April 6, 2009 Share Posted April 6, 2009 Hei...har tinga ein mf 6480 2oo5 mod som ha gått 2200 timar,,er det nokon som har røynsle med ein slik traktor??den kjem til å verte brukt som transport traktor...skal dra ein bailey toaksla maskinhengar med ein 8 tonns borerigg eller ein 13 t beltegravemaskin...tippa den vil 350 t pr år...har hatt ein fendt311 tidlegare,som tok kvelden for godt,,,den har passert 17300 timar..kunne tenkt meg ein større og nyare massey med dyna 6 og sisu motor... nyare fendt er altfor dyrt...kan kjøpe mykje diesel for 200000...med så lite timar denne kjem til å gå kvart år p tykkjer eg det ikkje er fornuftig med nyare eller dyrare doning:-)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bap_1 Posted April 6, 2009 Share Posted April 6, 2009 Hei...har tinga ein mf 6480 2oo5 mod som ha gått 2200 timar,,er det nokon som har røynsle med ein slik traktor??den kjem til å verte brukt som transport traktor...skal dra ein bailey toaksla maskinhengar med ein 8 tonns borerigg eller ein 13 t beltegravemaskin...tippa den vil 350 t pr år...har hatt ein fendt311 tidlegare,som tok kvelden for godt,,,den har passert 17300 timar..kunne tenkt meg ein større og nyare massey med dyna 6 og sisu motor... nyare fendt er altfor dyrt...kan kjøpe mykje diesel for 200000...med så lite timar denne kjem til å gå kvart år p tykkjer eg det ikkje er fornuftig med nyare eller dyrare doning:-)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted May 27, 2014 Share Posted May 27, 2014 6480 ihar no snart runda 4000 t utan nevneverdig tull.god og driftssikker doning som verkeleg har prøvd seg.har for det meste gått i transport med tung last . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.