Gå til innhold

John Deere 1640


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Arne_Martin_1
Noen som har vært borti rep av gir-overføringa på denne. Den er helt slakk i høy, lav, revers spaken. -må toppen på hydr lokket av eller kan det tas fra en annen kant, mye jobb?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne_Martin_1
Noen som har vært borti rep av gir-overføringa på denne. Den er helt slakk i høy, lav, revers spaken. -må toppen på hydr lokket av eller kan det tas fra en annen kant, mye jobb?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har vært borti rep av gir-overføringa på denne. Den er helt slakk i høy, lav, revers spaken. -må toppen på hydr lokket av eller kan det tas fra en annen kant, mye jobb?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg hadde samme problem på min 2140. Denne har den firkanta hytta, men mulig det er likt?

 

Jeg tok av gummibelgen, deretter så er det bare å plukke fra hverandre nedover.

Du finner da en kule på girspaken, en foring som ligger over og en under (disse var ikke så slitt). Byttet kula, den var ikke rund lenger kan du si!

Ble en helt annen traktor å kjøre :) :)

 

Byttet forøvrig på begge spakene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde samme problem på min 2140. Denne har den firkanta hytta, men mulig det er likt?

 

Jeg tok av gummibelgen, deretter så er det bare å plukke fra hverandre nedover.

Du finner da en kule på girspaken, en foring som ligger over og en under (disse var ikke så slitt). Byttet kula, den var ikke rund lenger kan du si!

Ble en helt annen traktor å kjøre :) :)

 

Byttet forøvrig på begge spakene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viss overføringer utvendig er ok er det enten skifte gaffel elr skiftegaffel aksel,ikke uvanlig at akselen knekker på de dær.

da må hytta og hyd-lokket av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viss overføringer utvendig er ok er det enten skifte gaffel elr skiftegaffel aksel,ikke uvanlig at akselen knekker på de dær.

da må hytta og hyd-lokket av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...