Gå til innhold

Bremser Valmet


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei.

Det er sikkert noen her på forumet som kan svare på dette.

Jeg har fått oljelekkasje ut på bremseskiver og bremsebelegg på en Valmet 702 1982 mod, Må skifte tetningsringene på akslene. Er det mulig å ta ut tetningsringene og montere nye etter å ha demontert bremsedelene eller må jeg ta vekk bremsehuset og evt. ta ut akslingene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Det er sikkert noen her på forumet som kan svare på dette.

Jeg har fått oljelekkasje ut på bremseskiver og bremsebelegg på en Valmet 702 1982 mod, Må skifte tetningsringene på akslene. Er det mulig å ta ut tetningsringene og montere nye etter å ha demontert bremsedelene eller må jeg ta vekk bremsehuset og evt. ta ut akslingene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Det er sikkert noen her på forumet som kan svare på dette.

Jeg har fått oljelekkasje ut på bremseskiver og bremsebelegg på en Valmet 702 1982 mod, Må skifte tetningsringene på akslene. Er det mulig å ta ut tetningsringene og montere nye etter å ha demontert bremsedelene eller må jeg ta vekk bremsehuset og evt. ta ut akslingene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest valmet_702_1

dette er sikkert ikkje nødvendig prøv og bytt simmeringen og se den er jo ikkje så dyr.

men har du sjeket bremse sylyderen det er ikkje uvanlig at det er bremseveske som lekker ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest valmet_702_1

dette er sikkert ikkje nødvendig prøv og bytt simmeringen og se den er jo ikkje så dyr.

men har du sjeket bremse sylyderen det er ikkje uvanlig at det er bremseveske som lekker ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...