Guest Posted March 23, 2009 Share Posted March 23, 2009 styringa til inkoblinga av 4 wd,kraftutak,og sperra, virker ikke, det kommer strøm til mangnetventilen, og spolen er ok, men det klikker ikke i ventilen, er det noen som har hvert utfor det samme med denne modellen?? er det flere ting jeg bør sjekke vedrørende feil på denne mod, venter spent på svar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rannekleiv_1 Posted March 23, 2009 Share Posted March 23, 2009 styringa til inkoblinga av 4 wd,kraftutak,og sperra, virker ikke, det kommer strøm til mangnetventilen, og spolen er ok, men det klikker ikke i ventilen, er det noen som har hvert utfor det samme med denne modellen?? er det flere ting jeg bør sjekke vedrørende feil på denne mod, venter spent på svar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rannekleiv_1 Posted March 23, 2009 Share Posted March 23, 2009 styringa til inkoblinga av 4 wd,kraftutak,og sperra, virker ikke, det kommer strøm til mangnetventilen, og spolen er ok, men det klikker ikke i ventilen, er det noen som har hvert utfor det samme med denne modellen?? er det flere ting jeg bør sjekke vedrørende feil på denne mod, venter spent på svar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.