Guest Posted March 22, 2009 Share Posted March 22, 2009 Hei. Har et spørsmål om dieselpumpen til de første Ford 3000. På denne rekkepumpen skal det være en såkalt "kaldstartknapp". Den trykkes inn før du starter, og så spretter den ut igjen av seg selv når motoren har startet. Hvordan virker denne kaldstartknappen? Blokkerer den regulatoren slik at den er låst i den posisjonen som gir maksimal drivstoffmengde? Hadde vært gøy å få vite hvordan denne kaldstartknappen virker. På forhånd takk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nuffield_1 Posted March 22, 2009 Share Posted March 22, 2009 Hei. Har et spørsmål om dieselpumpen til de første Ford 3000. På denne rekkepumpen skal det være en såkalt \"\;kaldstartknapp\"\;. Den trykkes inn før du starter, og så spretter den ut igjen av seg selv når motoren har startet. Hvordan virker denne kaldstartknappen? Blokkerer den regulatoren slik at den er låst i den posisjonen som gir maksimal drivstoffmengde? Hadde vært gøy å få vite hvordan denne kaldstartknappen virker. På forhånd takk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nuffield_1 Posted March 22, 2009 Share Posted March 22, 2009 Hei. Har et spørsmål om dieselpumpen til de første Ford 3000. På denne rekkepumpen skal det være en såkalt \"\;kaldstartknapp\"\;. Den trykkes inn før du starter, og så spretter den ut igjen av seg selv når motoren har startet. Hvordan virker denne kaldstartknappen? Blokkerer den regulatoren slik at den er låst i den posisjonen som gir maksimal drivstoffmengde? Hadde vært gøy å få vite hvordan denne kaldstartknappen virker. På forhånd takk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.