Gå til innhold

deutz ttv1160


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym
absolutt en god traktor. to naboer som har 1145 og 1160. har ikke vært noe tull med disse. den ene har runda 6000 nå, mens den andre har gått 3000. ville ikke vært betenkt med å handle en slik, men er vel muligens innhabil siden jeg har to agrotroner selv!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stomperud_1

Jeg kjenner ikke i detaljert til de trinnløse agrotron\'\'ene. Men jeg har selv en \&quot\;vanlig\&quot\; profiline fra 2008 som jeg er veldig godt fornøyd med. Vil trekke frem betjening og hytte som positive faktorer, samtidig er traktoren relativ liten og smidig sammalignet med andre.

Har kun vært deutz på gården vår siden 1970, oppgjennom de årene har det vært veldig lite reparasjoner.

Diesel forbruket har alltid vært gunstig, men helt ærlig så tror jeg deutz var mer overlegn på det punktet før enn hva de er nå, de gamle lufkjølte var sinnsykt billige i drift!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bjarne2_1

Normalt er dette meget driftssikre og gode traktorer. Agrotron er generelt en av de mest utprøvde traktormodellene som finnes på markedet i dag. De største fortrinnene er markedets beste og mest oversiktlige hytte, enkel og god betjening,

kraftig hydraulikk med stor kapasitet, gode kjøreegenskaper og motorer med desidert lavest forbruk. Det viser alle tester. Girboksen er fra ZF og er den samme som sitter i trinnløsversjonene til John Derre, det er kun styresystemet som skiller dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...