Guest Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 hei er deutz tttv 1160 ein god traktor? evt negative ting? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 hei er deutz tttv 1160 ein god traktor? evt negative ting? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Agrostar_1 Posted March 22, 2009 Share Posted March 22, 2009 Alt du treng å vite står på panseret... Deutz-Fahr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 22, 2009 Share Posted March 22, 2009 absolutt en god traktor. to naboer som har 1145 og 1160. har ikke vært noe tull med disse. den ene har runda 6000 nå, mens den andre har gått 3000. ville ikke vært betenkt med å handle en slik, men er vel muligens innhabil siden jeg har to agrotroner selv! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stomperud_1 Posted March 23, 2009 Share Posted March 23, 2009 Jeg kjenner ikke i detaljert til de trinnløse agrotron\'\'ene. Men jeg har selv en \"\;vanlig\"\; profiline fra 2008 som jeg er veldig godt fornøyd med. Vil trekke frem betjening og hytte som positive faktorer, samtidig er traktoren relativ liten og smidig sammalignet med andre. Har kun vært deutz på gården vår siden 1970, oppgjennom de årene har det vært veldig lite reparasjoner. Diesel forbruket har alltid vært gunstig, men helt ærlig så tror jeg deutz var mer overlegn på det punktet før enn hva de er nå, de gamle lufkjølte var sinnsykt billige i drift! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bjarne2_1 Posted March 23, 2009 Share Posted March 23, 2009 Normalt er dette meget driftssikre og gode traktorer. Agrotron er generelt en av de mest utprøvde traktormodellene som finnes på markedet i dag. De største fortrinnene er markedets beste og mest oversiktlige hytte, enkel og god betjening, kraftig hydraulikk med stor kapasitet, gode kjøreegenskaper og motorer med desidert lavest forbruk. Det viser alle tester. Girboksen er fra ZF og er den samme som sitter i trinnløsversjonene til John Derre, det er kun styresystemet som skiller dem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.