Gå til innhold

John Deere 6200 PQ 1997mod


Gjest

Anbefalte innlegg

Vi har hatt en 6200S i 2 år. Hadde 2200 timer når vi kjøpte den og har fått 2800 nå. Ubrukelig til det meste av tungt utstyr uten frontvekter om den er uten laster. Blokk og effekt er den samme som i 2140(3.9 l og 82 hk) 6100, 6300 og 6400 har den større 4,5 literen. Det er dermed lite å hente på effekten i forhold til de andre. Spesielt sprek er den heller ikke.

 

Gearkassen har 4 hurtiggir og cluchfritt vendegir. Vet at andre har hatt problemer med at hydraulikkventiler setter seg på 6x00serien. Har selv opplevd(og i følge verksmester FK Namsos er det en gjennganger) problemer med gjennomføringer til gearkasse. Opplevde at spaker ble svært traue til jeg fikk råd om å blåse inn grease/penetrerende olje.

 

Har hydraulikksystem med åpent senter og har dermed god kappasitet(som vanlig på JD)

 

Er svært fornøyd med min enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest geitbonden_ole-m_1
takk Åge , blir det kjøp av den så er det til å slå 70 mål 50 av dem brattlent , bruker vossakasse i dag på en ford4600 uten tvilling med laster , skal brukes til pikupvogn, vossakasse og en 5m3 møkkervogn . så størrelsen på redskapen kommer ikke til å bli allverden , å resten av redskapet er kjøpt til 70 hester så der ser eg ikke problemet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...