Gå til innhold

Oppstart med traktortjenester


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei

 

Noen som vet hva som kan være lurt å starte opp med? Tenker på traktortjenester innen landbruk, kommunaltarbeid, vegvedlikehold, anlegg, transport osv. Er det lurt å vente til finanskrisen er over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JD4EVER_1

Hei

 

Noen som vet hva som kan være lurt å starte opp med? Tenker på traktortjenester innen landbruk, kommunaltarbeid, vegvedlikehold, anlegg, transport osv. Er det lurt å vente til finanskrisen er over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JD4EVER_1

Tror ikke finanskrisen har altfor mye å si, spørs litt hva du har tenkt til å starte opp med.

 

Vil anbefale containertransport. Anlegg er vanskelig nå, og landbrukskjøring er ett vanskelig marked å komme inn på å tjene penger i for tiden, desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville nok ventet til finanskrisen over, da blir det mye mer og gjøre for oss som også driver i det små, har sjøl 2 gravemaskiner og er jeg heldig så har jeg nok og gjøre til våren, men du bør nok satse på noe utenom anleggsarbeid og slik, vegvedlikehold for kommunener går jo ann, ellers containertrasnport er også en mulighet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flishugging og generelt BIO energi tror jeg kommer til å øke litt framover,hørtes iallefall slik ut på folka fra fylkeslandbrukskontoret(Sør-Trøndelag).Vet ikke hvordan det er med penger i den bransjen da......
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...