Gjest werner_1 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i deler til en Universal. Har hørt at traktorene er lisensprodusert Fiat men får ikke delene helt til å passe. Finnes det noen som leverer deler til disse østeuropeerne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i deler til en Universal. Har hørt at traktorene er lisensprodusert Fiat men får ikke delene helt til å passe. Finnes det noen som leverer deler til disse østeuropeerne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Huffda. Universal er vel litt av ein svarteper å sitte med, er det ikkje? Håvard Semmen på Tyristrand importerte Universal ei stund. Det gjorde også Motorsalg i Bergen (Kokstad). Lisensen for å produsere for Fiat gjekk ut tidleg på 80-talet. Det førte ikkje umiddelbart til veldig ulike maskiner, men ting vart vel endra nok til at ingenting passar om kvarandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 7245_1 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 universal e no konkurs fer alt æ veit, så du ska få slit med å finn dela der ja, hørt me ak eller dem du kjøpte traktor ny tå da ? vess du kjøpt den ny hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 7245_1 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 http://www.bedregardsdrift.no/id/13398 her va væll siste fra universal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest werner_1 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Takker for svar. Det er heldigvis ikke min traktor men jeg benytter den til snørydding å nå er topp-pakningen gåen. Å det koster jo å leie snøryddere. Dette er 3.gang den ryker....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Deler finnes i danmark..E.H service.Heter han som selger universal i danmark.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar