Guest Posted February 21, 2009 Share Posted February 21, 2009 Hvor kan jeg få kjøpt eksosdeler til trakoren min ? Skal kjøpe rakrør . Vangbo er alt for dyrt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted February 21, 2009 Share Posted February 21, 2009 Hvor kan jeg få kjøpt eksosdeler til trakoren min ? Skal kjøpe rakrør . Vangbo er alt for dyrt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted February 21, 2009 Share Posted February 21, 2009 Ein røyr i rustfritt stål frå det gamle mjølkeanlegget eller kanskje du kan få ein frå eit meieri i nærleiken...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted February 23, 2009 Share Posted February 23, 2009 flere forslag ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 6470_1 Posted February 23, 2009 Share Posted February 23, 2009 Prøv Økonomi-deler eller Torshov bildeler.Da må du sveise litt selv da.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted February 23, 2009 Share Posted February 23, 2009 vangbo dyrt? jeg kjøpte 5 1/4 tomm krom m bøy og sjold til fendt 718 min,kom på 9000 synes ikke det var så galt-skal du ikke ha krom el bøy så finnes det jo på jern varehandel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted February 23, 2009 Share Posted February 23, 2009 Fikk ikke tak i uorginalt eksosanlegg til Valmet 6400 og syntes 4,5k +mva var for mye for et eksosanlegg som bare trengte ny stuss til å tre rakrøret på. Bestilte bare galvet rett standard eksosrør på et lokalt bilverksted. Ga 300 kroner for 2 meter og brukte en liten time med tilpassing og sveising. Hvis du har mulighet til å gjøre det selv er det mye å spare på det. Stålet i traktorpotter er mye tykkere en i bilpotter og holder da som oftest mye lenger etter sveising. Også lettere å sveise i tykkere gods. Styr unna rustfritt hvis du skal sveise i det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Brede Lien Posted September 8, 2016 Share Posted September 8, 2016 Har ein Volvo BM430 som eg vil ha rak rør på noken tips? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.