Guest Posted February 21, 2009 Share Posted February 21, 2009 er det mange traktorhøggerier i norge? har sett noen i danmark og sverige men hvordan er det her i landet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted February 21, 2009 Share Posted February 21, 2009 er det mange traktorhøggerier i norge? har sett noen i danmark og sverige men hvordan er det her i landet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted February 21, 2009 Share Posted February 21, 2009 Edvard Sveine i Lom, Gudbrandsdalen hogger alt mulig. Haga Maskin i Sigdal hogger stort sett Valmet. Torp Maskin i Våle, Vestfold hogger mye rart, men mest Ford. Heen Landbruksverksted i Heia, Østfold, hogger også mest Ford. Traasdahl \"\;langt-nord-et sted\"\; har hogd endel Case International. Traktor-og Maskindeler Sør i Kristiansand hogger ikke så mye selv men skaffer mye fra Danmark. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted February 21, 2009 Share Posted February 21, 2009 Og så glemte jeg Felleskjøpet på Koppang som hogger John Deere Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted February 21, 2009 Share Posted February 21, 2009 hei takk for svar dette kommer sikert mange tilgode Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 Må ikkje gløyme A-k maskiner på Nærbø, dei hogger mange forskjellige traktorar. Kjenner og til eit firma i Sverige som heiter T.K. traktordelar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 Gråtass: Ta kontakt med Trøndelag Bildeler på Verdal, synes jeg så snurten av en brannskadd L-serie der sist jeg var innom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 Er den noen forhandlere evt andre som har god peiling på nyere fiat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.