Gå til innhold

jx100u


Gjest

Anbefalte innlegg

Har en case jx100u 2003.

Plutserlig har jeg nesten ikke bremser og pedalen går nesten i bunn.

Gikk fra helt normal til nesten ingen ting.

Ingen lekasjer.

Noen som har vært borti noe lingnende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siggeb_1

Har en case jx100u 2003.

Plutserlig har jeg nesten ikke bremser og pedalen går nesten i bunn.

Gikk fra helt normal til nesten ingen ting.

Ingen lekasjer.

Noen som har vært borti noe lingnende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåtass_1
Hadde noe av samme problemet med en NH 7635, 97-årgang (i min fars tid). Etter det jeg har forstått var problemet at pakninger tørket ut og begynte å lekke, et sted i bakparten på traktoren...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siggeb_1

Det mystiske er at det er ingen lekasjer og beholderen er full.

Bremsene virker normalt når traktoren er kald. Men etter f eks. en halv time med kjøring på vei blir pedalen gradvis borte. Blir lavere for hver gang jeg bremser og nekter og komme opp igjen. Når den er kald igjen er pedalen tilbake. Finkjemma hele systemet for lekasjer.

Noen som vet hvor varm denne skal bli i bakstussen?

Etter en halvtimes kjøring på vei er bakkstussen såpas at jeg brenner meg på hånda. Hørte at den skulle holde 80 grader men syns det er mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siggeb_1
Har ringt de fleste \&quot\;guruene\&quot\; rundt om kring men ingen kan gi noe klart svar. Bytter begge master pumpene først. og tar det derfra. Alle jeg har snakket med mener den skal bli så varm.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Sjekk om du har vann i bremsolja: Tapp av den gamle bremseolja (tappeplugg under hver av skinkene), fyll på ny og kjør traktoren skikkelig varm (70-80C.). Kan også være mastersylindrene, men prøv å skift bremseoljen først..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...