Gå til innhold

Kjøpe traktor


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Vegard_1

Det er nesten det samme om du skal kjøpe nytt eller brukt - men ta deg en runde til de aktuelle forhandlerene og få hjelp, enten tilbud på nytt eller en titt på det som er brukt. Poenget med det er å finne den forhandleren du føler deg mest vel hos - hvis du ikke allerede har en personlig favoritt da.

 

Kommer litt an på hvor mye du skal bruke traktoren, men om den skal brukes mye eller er rimelig avhengig av traktoren kan det være lurt å bruke de ekstra kronene det koster å kjøpe brukt hos forhandler i forhold til privat også - mange påstår noe annet, men det er lettere å få kjapp service om du har kjøpt traktoren av den aktuelle forhandleren.

 

Jeg legger meg ikke ut på noe anbefaling av merke, de aller fleste av de \&quot\;store\&quot\; merkene er ypperlige traktorer - og hvorfor folk liker det ene eller det andre kommer veldig mye an på smak og behag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Robert_1

Dette blir nok en merkediskusjon som alt annet...

 

Hva med litt fakta om hva du skal bruke den til, hvor mange timer den går i året, størrelse osv? Litt lettere å komme med nyttig informasjon da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valtrakjører_1
Grunnen til at denne tråden ble laget var egentlig for å se hva folk mener om sine merker, og hvorfor, har dere ingen begrunnelser hvorfor MF, JD og lignende er best?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskeleg å sei, men eg vil ambefale deg ein tur rundt hjå merkeforhandlere i ditt distrikt, å testkøyre dei forskjellige merkene, kansje få heim ein prøvetraktor?? så viss du finner eit alternativ som passer betre en eit anna, ville eg ha høyrd med andre brukere av den traktoren om dei var fornøgd med denne?? eg kan ambefale valmet/valtra av forsjellige årsaker, men nå blir eg vel utsjeldt fordi at eg er sikker heilt idiot av den grunn\;) hehe.. men ta deg ein runde, mykje bra traktorer rundt om kring, alt etter str å behov!! Lykke til:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...