Bonden_1 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Vurderer å bytte traktor.Ønsker å kjøpe en 2007 mod TM 155. Er det noen som har erfaring med New Holland TM serien?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AS_1 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 styr unna.er vesentlig mere tull med TM bygd etter 04,ifølge verkstedfolk hos AK.Er også gla i diesel,spesielt etter vei.går irriterende sein i revers,kun 6 gir bakover.bakstussen blir også ekstremt varm.Tung på styring,kun muskelservo som gjelder ved kjøring me laster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 AS: dette gjelder vel tm 175 og 190 fra 03 og fremover. Bonden: skal du ha range command eller power command girkasse? At de har 6 gir bakover stemmer jo, men det er vel kun i brøyting man behøver og kjøre fortere enn 12 kmt i revers?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Range Command har abc serie med 6 gir, med knappe kløtsj mellom hver serie. b serie i revers Power Command har 18 trinn (powershift) med 6-12 i revers. Når det gjelder muskel servo, har jeg vært borti det på en tm som har trima 6+ laster, og de kjørte med en 1600 liters strøkasse og strødde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bache_G_1 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 AS: hvis bakstussen blir for varm på en TM har det som regel med bruk av tipp-uttakene å gjøre. de som ikke strøyper ned oljen, har for liten returslange og returinngang eller sender returen gjennom tipp-uttak sentralen får dette problemet ved drift av en ekstern sentral på et redskap, f.eks. ei kombipresse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg kjører Tm 140 2003mod, jeg synes traktoren en stødig god traktor, kjøpte på den nye dekk, 710-60-38 og 600-60-28, Xobib dekk, bedre å stødigere traktor har jeg aldri kjørt. den har pr i dag 200 hk, diesen vil den ha etter vei, men jobber billigere å går lettere på jordet. Er strålende fornøyd med kjøpet:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ønsker bonden lykke til med prøvekjøring. Dette er en meget god traktor. AS tror jeg ikke vet hva han prater om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Bonden: Var det muskelservo på TM 155 du prøvde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 AS du har ikke peil på hva du snakker om bare så det er sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Powershift-kassene i TM serien er vel og kjent for kostbare havarier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar