Gå til innhold

fronthyd på brøyteplate


Gjest

Anbefalte innlegg

lurer på å lage meg fronthyd og montere på veivesenplata(himalagad) har trekkstenger liggande å truyr ikkje de skal vere så vanskelig å få til noko der, noken så har tru på detta? men så ser eg og at torp maskin selger fronthyd som ein monterer rett utpå plata til 18 000.- noken så har erfaringer me ein sånn?? (eg har lastarsentral)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på å lage meg fronthyd og montere på veivesenplata(himalagad) har trekkstenger liggande å truyr ikkje de skal vere så vanskelig å få til noko der, noken så har tru på detta? men så ser eg og at torp maskin selger fronthyd som ein monterer rett utpå plata til 18 000.- noken så har erfaringer me ein sånn?? (eg har lastarsentral)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest yc_85_1
har tenkt på den samme løsninga, trur det skal vere greitt og gjennomføre men ka type lastersentral har du? ellers nokon som har erfarngar med økonomi deler sine sentralar? gjerne den elektriske?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har trima sin me elektriske joystick, har jo lastar og men hadde vore greit me front hyd og mange gonger, de kostar jo ikkje sp masse heller.... ka traktor he du?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest yc_85_1
har en jd 5820 uten laster. har lyst å få til en enkel måte å skifte frå fronthydraulikk til plogløft på, nokon som har bygt om eit plogløft slik at det kan brukast til begge deler?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest valtra_1
Har tengt tanken selv, men da bygge noe som festes i festene til plata, Bruker du plata vil trepunkten komme ca 30 cm lenger fram en der den orginale står, noe som ikke er så gunstig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...