Gjest Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Nokon som har erfaring med JD sine småmodeller på 90-tallet, tenker på 3200 og 3300 først og fremst. Får slike for ca 120000 ser eg. Korleis er ein 3200 f.eks sammenligna med MF 362/372? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest arton_1 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Nokon som har erfaring med JD sine småmodeller på 90-tallet, tenker på 3200 og 3300 først og fremst. Får slike for ca 120000 ser eg. Korleis er ein 3200 f.eks sammenligna med MF 362/372? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Eg personleg ville nok heller valgt ein annan traktor... erfaringsmessig sett, har eg høyrd både det eine å det andre om dei, å folk eg kjenner som har hatt dei, var sjeldent fornøgde med dei.. Men det finnes jo veldig mykje bra traktorer i denne både alder å prisklasse??? f.eks jd 1950, valmet 65 serie osv... men lykke til! kansje du finner ein kjempetraktor i 3200serien også, men viss det er john deere du vil ha, hadde eg heller funne eit bra eksemplar i 50serien.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dimper_1 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Er John Deere 5300/5400 \"\;ekte\"\; JD, eller er også det en grønlakkert Renault? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 De er ikke grønne Renault traktorer. Men er vel ikke produsert i Mannheim heller tror jeg. Lurer på om de er italienske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dimper_1 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hvordan er kvaliteten på disse carraro-traktorene? Er service og deletilgangen på linje med øvrige JD eller dreier det seg om en skikkelig bastard? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dimper_1 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 \"\;Kvaliteten kan ikke sammenlignes med tyske JD,eller andre italienere,for den del.\"\; Hva mener du, er de bedre eller dårligere en andre italienere? Er det noen gjengående svakheter/feil på disse modellene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 dei første i john deere 5000 serie var iallefall et sorgens kapittel... både onkel min, å ein nabo av meg hadde slik traktor, (5400) å dei få åra de hadde de, trur eg bokstavlig talt det er enklere å finne ting så ikkje gjekk galt på dei eller ting så gjekk galt, eks, mange clutchwirer, lysbryterer, andre bryterer, girstenger som knakk,hydstenger som knakk, andre el-feil i både dashbord å sikringer ellers, for ikkje å begynne med gearkasse å hydraulikk..... men traktorane var nokon små hissigpropper så både gjekk 45-50 på vei, å sinte som fy i bakkane, 2,40 takhøyde å ein sjuk venderadius! så hadde dei \"\;virka\"\; hadde det sikker vore ein kjekk traktor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Fiat er jo kjend for å vere gode traktorar, å delvis lamborgini,same osv også???? dei er jo italienske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hei \;) skeptisk til denne typen jd asso, i tilegg til serien som 5500 er ein del av! 3200 og 3300 er berre lakerte renaultar, fordi jd mangla ein traktor serie i den hk, vekt og prisklassen etter at 50- serien gjekk ut, og før 5500 serien kom. er mange som klagar over desse, men det er no berre å ringe ein tidlegare eigar å høyre :) 5500 var det og ein del plukk som ikkje var holdbart, bla. vendegear wiren er vist forbruksvarer, i tilegg til at hytta er forferdele lita. trur fk klaga t jd over serien, og pressa vel på for å få eit betre alt. då kom 5020, heldigvis.. men seier meg einig med ein anna her, hadde heller satsa på ein 1950, og då helst med grønt tak!:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aggu_1 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg har en -96 3300TX. Dette er en Renault med JD sin 4,5 l motor. Har aldri vært noe tull, går og går. Har hittil gått omtrent 4000 timer, delvis med laster. Den er lat med sine 75 hk, men utrolig seig. Mye traktor for 120\'\' spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 har en 3200 x 97 mod og er veldig fornøyd. hvor de er laget har ikke så mye å si. hadde de vært så dårlige som enkelte hevder hadde det ikke stått jd på de. eg har tysk jd også er fornøyd med den også. bare grønt her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar