Gå til innhold

Kjennskap til John Deere 3200/3300?


Gjest

Anbefalte innlegg

Nokon som har erfaring med JD sine småmodeller på 90-tallet, tenker på 3200 og 3300 først og fremst. Får slike for ca 120000 ser eg. Korleis er ein 3200 f.eks sammenligna med MF 362/372?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest arton_1
Nokon som har erfaring med JD sine småmodeller på 90-tallet, tenker på 3200 og 3300 først og fremst. Får slike for ca 120000 ser eg. Korleis er ein 3200 f.eks sammenligna med MF 362/372?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg personleg ville nok heller valgt ein annan traktor... erfaringsmessig sett, har eg høyrd både det eine å det andre om dei, å folk eg kjenner som har hatt dei, var sjeldent fornøgde med dei.. Men det finnes jo veldig mykje bra traktorer i denne både alder å prisklasse??? f.eks jd 1950, valmet 65 serie osv... men lykke til! kansje du finner ein kjempetraktor i 3200serien også, men viss det er john deere du vil ha, hadde eg heller funne eit bra eksemplar i 50serien..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dimper_1

Hvordan er kvaliteten på disse carraro-traktorene?

Er service og deletilgangen på linje med øvrige JD eller dreier det seg om en skikkelig bastard?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dimper_1

\&quot\;Kvaliteten kan ikke sammenlignes med tyske JD,eller andre italienere,for den del.\&quot\;

 

Hva mener du, er de bedre eller dårligere en andre italienere?

Er det noen gjengående svakheter/feil på disse modellene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dei første i john deere 5000 serie var iallefall et sorgens kapittel... både onkel min, å ein nabo av meg hadde slik traktor, (5400) å dei få åra de hadde de, trur eg bokstavlig talt det er enklere å finne ting så ikkje gjekk galt på dei eller ting så gjekk galt, eks, mange clutchwirer, lysbryterer, andre bryterer, girstenger som knakk,hydstenger som knakk, andre el-feil i både dashbord å sikringer ellers, for ikkje å begynne med gearkasse å hydraulikk..... men traktorane var nokon små hissigpropper så både gjekk 45-50 på vei, å sinte som fy i bakkane, 2,40 takhøyde å ein sjuk venderadius! så hadde dei \&quot\;virka\&quot\; hadde det sikker vore ein kjekk traktor...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei \;)

skeptisk til denne typen jd asso, i tilegg til serien som 5500 er ein del av! 3200 og 3300 er berre lakerte renaultar, fordi jd mangla ein traktor serie i den hk, vekt og prisklassen etter at 50- serien gjekk ut, og før 5500 serien kom. er mange som klagar over desse, men det er no berre å ringe ein tidlegare eigar å høyre :) 5500 var det og ein del plukk som ikkje var holdbart, bla. vendegear wiren er vist forbruksvarer, i tilegg til at hytta er forferdele lita. trur fk klaga t jd over serien, og pressa vel på for å få eit betre alt. då kom 5020, heldigvis.. men seier meg einig med ein anna her, hadde heller satsa på ein 1950, og då helst med grønt tak!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en -96 3300TX. Dette er en Renault med JD sin 4,5 l motor. Har aldri vært noe tull, går og går. Har hittil gått omtrent 4000 timer, delvis med laster. Den er lat med sine 75 hk, men utrolig seig. Mye traktor for 120\'\' spør du meg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Anonym

har en 3200 x 97 mod og er veldig fornøyd. hvor de er laget har ikke så mye å si.

hadde de vært så dårlige som enkelte hevder hadde det ikke stått jd på de. eg har tysk jd også er fornøyd med den også. bare grønt her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...