Gjest Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 ER det noen som har erfaringer med den traktoren? Er det en go eller dårlig traktor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caseih_1 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 ER det noen som har erfaringer med den traktoren? Er det en go eller dårlig traktor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caseih_1 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg mente case CS 105 pro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 kjempe traktor... er jo egentleg ein steyr, men da trekke jo berre opp. einaste minus e litt låg trekkrok og prisen e jo litt stiv, ellers ein kjempetraktor so godt som uten barnesjukdomar=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caseih_1 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Takk for svaret. jeg veit at det er egentlig en Steyr, Har bestandig likt Case cs 110\;), men den blir for tung igjen. Så jeg har tenkt litt på denne traktoren:). Er det 40km\'\'t kasse eller 50?:-). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar