Gå til innhold

Brukt Deutz traktor.


Gjest

Anbefalte innlegg

Kan få kjøpte en Deutz D-620C fra 1982.

Er dette noe og satse på.?Skal bruke den til lett skogsdrift,ved og brøyting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moparviking_1

Kan få kjøpte en Deutz D-620C fra 1982.

Er dette noe og satse på.?Skal bruke den til lett skogsdrift,ved og brøyting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Generelt en bra traktor, med visse svake sider:

- Luftkjølt motor.

- Veldig billig i drift.

- Driftsikker

- lettstartet, starter uten varmer nesten uansett temperatur.

- God adkomst og moderne hytte for å være tidlig 80 tall.

- Elendig varmeapparat.

- Ingen skogstraktor

- Dårlig sving om det er 4-hjulsdrift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Da å kjøpa Zetor, e no berre tull!

Me har ein d6206, og dan kjem me aldri te å selja, kjempe traktor som har godt 5000t uten problem. Kjøp deutz-en du anbefales!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn_1
Jeg vil nå si meg helt enig med \&quot\;gjest\&quot\; og hans karakteristikk av små-serie Deutz. Det eneste jeg vil anmerke er at den skal være lettstartet. For Deutz-motorer ER utrolig lettstartete, hvis de er i orden. Men de er slett ikke uslitelige de heller. Så hvis motoren ikke starter lett, så kan den være temmelig slitt. Så gammel som 1982-mod er det ikke sikkert den har termostat på kjølevifta. (Det sees på at det går inn oljerør i selve navet på kjølevifta, så du må sprette av dekselet for å se.) Hvis traktoren har gått mye på tomgang om vinteren hos en kubonde f.eks. så har den gått mye kald, og det gir stor sylinderslitasje.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Anonym
deutz traktor er virkelig en suveren traktor og den er ti ganger bedre en zetor og han som sier det ikke er skogstraktor ? TULL vi har hatt får helt siden den var ny og jeg har brukt den i skogen og den fungerere kjempeflott der den er suveren til alt det er letterere sakt solide traktorer bare pass på og ha god olje på den så den får bra med kjøling siden det er lufavkjølt og det er ingen vits og starte den uten varme du slitter bare motoren fortere men den starte uten også
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...