Gå til innhold

Dynometer


Gjest

Anbefalte innlegg

Dynamometer? Det varierer nok, men det er ikke så veldig dyrt, selv har jeg aldri måttet betale for å måle traktoren, hvis du er god kunde en plass så er det sikkert en smal sak for deg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er dårlig service med mindre du har klagd på at du synes traktoren mangler guffe og testen ble gjort for å få avklaring i om den hadde det den skulle ha eller ikke.

Hvis det er snakk om egen nysjgerrighet så er det riktig at du skal måtte betale for det.

Det er tross alt et apparat til mellom 200000-400000,- kroner og det må tjenes inn igjen på en eller annen måte.

Jobbet tidligere i A-K maskiner og der tok vi ca. 800,- +moms for en test og det er med et apparat til rett rundt 350000,-. Så prisen er ikke noe å sutre over vil jeg mene, personlig synes jeg det er billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig i den siste.

Fikk selv effekttestet bilen min, og det kom på 1700.- Og det er 5-6 år siden. Hvor lang tid tok det å få testet traktoren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ove_Bonde_1
Må få seie at eg meiner at det ikkje er dyrt med 1000 for og testing av traktor,og det er ikkje dårleg service,meiner Dykk \&quot\;h.m\&quot\; at Eisenteret skal gjere det meste gratis til dei er konk og så har Dykk ingen forhandler og få hjelp hjå,nei skal Dykk ha service kostar det peng.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok det 5-10 minutter fra du kjørte inn verkstedsporten til du kjørte ut igjen?

Det er vel ikke bare tida det fysisk tar å gjennomføre testen som er relevant, men hvor mye tid mekanikeren(e?) bruker på deg som kunde som har noe å si? Pluss at ,som tidligere sagt, utstyret skal betale seg også?? Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...