Guest Posted May 12, 2010 Share Posted May 12, 2010 Gamlingen hadde drittraktoren (valmet 900) på verkstad i vinter og fekk bytta kraftutaksclutch og hovedclutchen. Når me fekk den igjen har det skrangla mykje i traktoren og det virkar som at noko ikkje er rett. Når han skulle ha på vedmaskina hadde kraftutaksclutchplatene låst seg ilag, så me måtte hekte på pressa for at dei skulle sleppe igjen. No var han å henta eit gruslas og merka i ein bakke at farten minka, men ikkje turtallet. Eg ville no prøve og, men greidde ikkje å provosere fram sluring under drift, men den slura noko jævligt når ein slapp ut clutchen, uansett om du skulle ta igang eller gire ned i bakke. Sånn var det IKKJE før, slapp du clutchen rett ut før, så hogg den tak med eingong. No er det som ei automatkasse nesten. I og med at clutchen er ny, så er det vel komme olje innpå eller så er trykkplata gådd så det ikkje blir danna skikkeleg trykk? Frigangen på clutchpedalen er ihvertfall stor nok, men eg tykjer at pedalen er lettare å trø inn no enn før. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Agrostar_1 Posted May 12, 2010 Share Posted May 12, 2010 Gamlingen hadde drittraktoren (valmet 900) på verkstad i vinter og fekk bytta kraftutaksclutch og hovedclutchen. Når me fekk den igjen har det skrangla mykje i traktoren og det virkar som at noko ikkje er rett. Når han skulle ha på vedmaskina hadde kraftutaksclutchplatene låst seg ilag, så me måtte hekte på pressa for at dei skulle sleppe igjen. No var han å henta eit gruslas og merka i ein bakke at farten minka, men ikkje turtallet. Eg ville no prøve og, men greidde ikkje å provosere fram sluring under drift, men den slura noko jævligt når ein slapp ut clutchen, uansett om du skulle ta igang eller gire ned i bakke. Sånn var det IKKJE før, slapp du clutchen rett ut før, så hogg den tak med eingong. No er det som ei automatkasse nesten. I og med at clutchen er ny, så er det vel komme olje innpå eller så er trykkplata gådd så det ikkje blir danna skikkeleg trykk? Frigangen på clutchpedalen er ihvertfall stor nok, men eg tykjer at pedalen er lettare å trø inn no enn før. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mathias_1 Posted May 12, 2010 Share Posted May 12, 2010 Hei Hvis traktoren har hvert på et verksted, så er det jo bare å gå tilbake og klage det! Mvh. Mathias Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 Kansje det er et drittverksted du har brukt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 Je veit om en som hadde akkurat samma feilen på en Valtra An95 som var bare halvannet år gammal. An95 har i følge økonomidelers katalog samme kløtsjen som 900. Det var en kall på snart 80 år som er hard tel å slite kløtsj, så etter 300 timer var kløtsjen helt oppbrent. Den ble satt på verksted, og etter det syntes kallen at kløtsjen sluret. Verkstedet påsto det var i orden, men så røyk kløtsjen igjen etter bare 50-60 timer. Nå nekte han sjølsagt å betale på nytt. Og endelig viste det seg at dom hadde lagt inn feil PTO-lamell i den. For nå kjem endelig sakens kjerne: Traktoren kan ha kløtsj fra Sachs eller fra B&\;B. Og det er 6-7 mm forskjell på tjukkelsen på PTO-lamellen i de to typene. Og hvis du legg inn tynn PTO-lamell i en B&\;B-kløtsj så minker fjørspennet på framdriftskløtsjen tilsvarende. Det er nemlig samma tallerkenfjøra som spenner begge kløtsjene! Så hviss kløtsjen er blitt lettere å trå så er det garantert det som er feilen, at fjøra er for slakk fordi PTO-lamellen er feil type!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.