Guest Posted May 10, 2010 Share Posted May 10, 2010 Jeg har kjøpt en ferguson bensin 1948. men mangler fordeler, det er en annerledes fordeler som ikke er lik de vanlige som sitter på. lurer på om det er en amrikansk motor? er det noen som vet noe om dette og om det er mulighet for å finne tak i en fordeler til denne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest patrickhen_1 Posted May 10, 2010 Share Posted May 10, 2010 Jeg har kjøpt en ferguson bensin 1948. men mangler fordeler, det er en annerledes fordeler som ikke er lik de vanlige som sitter på. lurer på om det er en amrikansk motor? er det noen som vet noe om dette og om det er mulighet for å finne tak i en fordeler til denne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest NewH_1 Posted May 10, 2010 Share Posted May 10, 2010 Det er nok en Continental motor du har. Se mer om samme traktor her: http://www.agle.no/ferguson/index.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest patrickhen_1 Posted May 11, 2010 Share Posted May 11, 2010 Ja, var det jeg trodde at det var en continental motor. Noen som vet hvor man kan få tak i en fordeler til disse motorene? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.