aforset Posted May 7, 2010 Share Posted May 7, 2010 Jeg lurer på om det noen som har en fargekode på den gule john deere fargen? (2010 mod 6430) Takker for svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bullseye_1 Posted May 7, 2010 Share Posted May 7, 2010 Et kjapt søk på Google ga meg dette\; Rustoleum H-10 ...men det høres jo ikke ut som en tradisjonell kode. Kanskje dette er en intern betegnelse(?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted May 11, 2010 Share Posted May 11, 2010 FK har, eller kan i allefall skaffe.. Økonomideler har ganske sikkert også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tracker_1 Posted May 11, 2010 Share Posted May 11, 2010 FK har sikkert. Du må vel ha en RAL-kode hvis du skal få blandet lakk en hos et lakkverksted. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted June 13, 2010 Share Posted June 13, 2010 hei.. eit ganske enkelt svar på dette er. alle fargehandlere med jotun blandemaskin har tilgang til å søke på maskina på john deere gul..eg jobber i en fargehandel og har nettop blandet den fargen du er ute etter :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tracker_1 Posted June 13, 2010 Share Posted June 13, 2010 Er det noen som har erfaringer med maling og lakk til maskiner fra norbond.no Jeg synes Bengalakken holder for dårlig kvalitet selv med godt grunnarbeid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 27, 2010 Share Posted July 27, 2010 RAL 1018 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.