Gå til innhold

Bakrute


Gjest

Anbefalte innlegg

Hvorfor kjører mange med bakruta opp. Jeg mener den bør være lukket for å ikke å få inn støv og dritt.

Er og flere som har kjørt møkk og fåt griset traktoren ned innvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest valtra_1

Hvorfor kjører mange med bakruta opp. Jeg mener den bør være lukket for å ikke å få inn støv og dritt.

Er og flere som har kjørt møkk og fåt griset traktoren ned innvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hallvar_1

Opa bakrute seier litt om sjåførane vil ej seie. Greit nokk å opne for å koble til å frå redskap, og ha kontakt med folk som er bak..

Men dei som kjøre heile tida med det forstår eg ikkje.

 

Greit med eldre traktora, men dagens traktora e det berre ikkje å spyle med høgtrykk når alt er nedestøva. Det e no mykje trivlegere å kjøre når det er stillt og reint rundt deg.

 

Det samme gjeld med arbeishansker, det e berre å ha ett par liggande på dørken, som du tar på deg når du går ut og ska gjere noke, så slepp du både grease og olje på både ratt og hendlar.

 

En anna ting er att dei som gjerne er mest opptatt av og sjå på dB når dei skal handle traktor, er dei første til å late opp bakruta og på med Peltor hørselvern med radio når dei kjører..........

 

Nei folkens.... skalk alle luker og bruk klimaanlegget fornuftig, då blir det triveleg å kjøre traktor....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest andreas_1
Enig der, syns ikke det hører hjemme å bruke hørselvern i traktorer som er laget etter 90... I alle fall ikke nyere traktorer! Vet og noen som sitter med termodress og bakruta åpen når de brøyter\;/
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt bør bakruta være åpen så det går an å spytte snusen ut, nei hvorfor ha ei rolig og flott hytte og så kjøre rundt med ruta oppe, ikke kan jeg forstå det
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...