Guest Mathias_1 Posted January 6, 2009 Share Posted January 6, 2009 Hei Jeg har en Ford 6610 87 mod. som jeg akkurat har drenert diesel filtrene på, og ved lufting av diesel systemet, får jeg ikke pumpet noe diesel gjennom systemet. Noen som bet hva det kan komme av? Takker for alle svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 6, 2009 Share Posted January 6, 2009 Hei Jeg har en Ford 6610 87 mod. som jeg akkurat har drenert diesel filtrene på, og ved lufting av diesel systemet, får jeg ikke pumpet noe diesel gjennom systemet. Noen som bet hva det kan komme av? Takker for alle svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest oilar_1 Posted January 6, 2009 Share Posted January 6, 2009 Ofte står bare motoren litt feil slik at den manuelle pumpa ikke tar. I så fall er det bare å gi den en kakk på starteren slik at pumpa fungerer igjen. En kam eller noe som må stå slik at pumpa tar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted January 22, 2011 Share Posted January 22, 2011 hadde samme problemet på min 6610, da viste det seg at kranen som er under dieseltanken hadde skrudd seg igjen en halv omdreining, og da kom det nesten ikke diesel ut. åpnet krana og alt fungerete helt perfekt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.