Guest Posted April 18, 2010 Share Posted April 18, 2010 Treng litt hjelp til å finne tappepunkt til gir og hydraulikkolje på nh L60 gir og hydraulikk er felles på denne, finn 3 tappepunkt, men tror det skal vere 4, noen som kan hjelpe meg med desse? har ikkje instruksjonsbok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted April 18, 2010 Share Posted April 18, 2010 Treng litt hjelp til å finne tappepunkt til gir og hydraulikkolje på nh L60 gir og hydraulikk er felles på denne, finn 3 tappepunkt, men tror det skal vere 4, noen som kan hjelpe meg med desse? har ikkje instruksjonsbok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted April 18, 2010 Share Posted April 18, 2010 den siste er over trekkroken midt under bakakselen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bjørn_1 Posted April 18, 2010 Share Posted April 18, 2010 åsså har du den 5 tappeplugg, den sitter på trekkstenghuset sitter på samme side som peile staven oppi trekk kroken. sitter rett nedenfor pile staven er. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted April 19, 2010 Share Posted April 19, 2010 Der var den ja, var den over trekkroken eg leita etter. Takk for hjelpa! Men er det 4 eller 5 punkt? trodde det bare var 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.