Guest Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 Hei, gåt det bra om jeg monterer en turbo på case 685xl? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 Hei, gåt det bra om jeg monterer en turbo på case 685xl? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 hei kan ikke hjelpe deg,men jeg lurer på det samme men på en mf 135 3 sylindre perkingsmotor,lurer også på framgangsmåte har aldri gjort noe slik før!. Hvil det gi noen efektøkning av betydning? motoren er i grei stand nå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest NH_5070_1 Posted December 24, 2008 Share Posted December 24, 2008 Hei. Veit ikkje korleis det er På Casen,men eg monterte på ein Fiat 65-94 og det blei en heilt ny traktor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest JR._1 Posted December 24, 2008 Share Posted December 24, 2008 Vi har en Hanomag hjullaster med 3 sylindret Perkinsmotor, og den har originalmontert turbo... Aldri noe problem med det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted December 24, 2008 Share Posted December 24, 2008 Blir det omtrent mange hester da? på en vanlig 70hk?%KKEPB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest runeav_1 Posted December 25, 2008 Share Posted December 25, 2008 Her selger de turbosett: Traktor og maskindeler Sør www.traktordeler.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 7245_1 Posted December 25, 2008 Share Posted December 25, 2008 det e godt som 20 tusen for komplett turbosett, da er det me manifoiler, turbo, å alt det du må ha, får eit biliere med kun turbo å pakinger for 5-10 tusen. når jeg ringte å spurte om det på zetor 7245 min, motoren tåler nok turbo, men ikke overlade, eller sende på alt for mye diesel, faren øker for havari, varmkjøring jo mere hk du tar ut av motorn ! sørg for go olje tilførsel å retur på oljen, å at olje røra ikke ganger sund!, følg med turbon får nok me luft, å eksosn kommer ut, uten store motstanden, pass på ikke så elektronik, kommer borti turbon, for den er varm ! å vil nok ta å brenne sond ledningene, fort, værste tefelle start brann Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 7245_1 Posted December 25, 2008 Share Posted December 25, 2008 ps har ikke motorn hvori overhalt å gått 3 tusen tim, så bør du gjøre det, før du setter på turbo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.