Gå til innhold

Hvilken Traktor


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei, jeg pønsker på å kjøpe meg en traktor som skal være veldig driftsikker, den skal helst gå hvertfall 5000t uten altfor mye kostnader. Det skal helst være kløtsjfritt vendegir og fra 100-140hk. skal bruker mest i grasdrift og litt i anlegg.Sjiket litt på de galme case maxxum, men vet ikke helt hva jeg skal velge. Så kom gjerne med forslag:).
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg pønsker på å kjøpe meg en traktor som skal være veldig driftsikker, den skal helst gå hvertfall 5000t uten altfor mye kostnader. Det skal helst være kløtsjfritt vendegir og fra 100-140hk. skal bruker mest i grasdrift og litt i anlegg.Sjiket litt på de galme case maxxum, men vet ikke helt hva jeg skal velge. Så kom gjerne med forslag:).
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle være mye og velge i her.Case maxxum var jo en veldig moderne traktor da den kom først på 90-tallet,så det skulle jo være mulig og få ett godt kjøp og enda ha noen kroner tilgode i budsjettet ditt.

Veldig vanskelig og dra fram en traktor modell som veldig driftsikker da noen helt sikkert har motsatt oppfatning.Fendt har jo lenge gått for å være en driftsikker traktor,men for under 300000 blir nok ikke fendten veldig moderne.

For min del tror jeg att valget måtte stått mellom MF 6200 serie og NH TS serie.Begge moderne,lettkjørte og solide traktorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...