Gå til innhold

Lufting John Deere 410 traktorgraver


Gjest

Anbefalte innlegg

Har fått luft i dieselsystemet og må lufte, trenger litt hjelp.

Antar jeg først må lufte på skruen øverst på glassfilteret.

Deretter på dieselpumpa, men på hvilken skrue?

 

Trenger også ny føde/nikke-pumpe til dieselen. Er det noen som vet om samme motor er i bruk i traktor, så jeg kan bestille hos økonomideler. 410 står ikke i lista hos økonomideler, kun vanlige traktorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått luft i dieselsystemet og må lufte, trenger litt hjelp.

Antar jeg først må lufte på skruen øverst på glassfilteret.

Deretter på dieselpumpa, men på hvilken skrue?

 

Trenger også ny føde/nikke-pumpe til dieselen. Er det noen som vet om samme motor er i bruk i traktor, så jeg kan bestille hos økonomideler. 410 står ikke i lista hos økonomideler, kun vanlige traktorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikkjer du trenger lufte på dieselpumpa.... gå heller opp til dysene. Står det ikke et nummer på motoren så gjør at du kan finne ut om den står i traktorer også? Er vel i tilfelle samme motor som i 16/2030 ?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn_1

Tror ikke dette er samme motoren som sitter i landbrukstraktorene. Anleggsmotorene til JD har ofte startmotor og innsug på venstre side mens eksosen er på høyre side, motsatt av 30- og 40-serie traktorene.

Fødepumpe får du sikkert tak i allikevel, hos Økonomideler.

Ellers kan du prøve hos Maskinteknisk i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På John Deere er det brukt flere motore det er brukt samme som i 2030/2130 og andre kommer seg helt ann på hvilken type det er. 410 blir podusert i dag og nå er dei kommet til J det starter med A så det er mange og velge mellom. Alle listene ligger på deere.com

 

 

Link til en av deledkatalog http://jdpc.deere.com/jdpc/JDPC/attachments.jsp?associatedPc=PC4137.PDF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...