Guest per_o_1 Posted May 4, 2012 Share Posted May 4, 2012 Panelet til trepunkten er helt dødt av og til.Noen forslag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 4, 2012 Share Posted May 4, 2012 Panelet til trepunkten er helt dødt av og til.Noen forslag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tracker_1 Posted May 4, 2012 Share Posted May 4, 2012 Sjekk begge batteriene, og batteripolene for irr, eller dårlig kontakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted May 4, 2012 Share Posted May 4, 2012 har du prøvd å direkte kjøyra pumpa. Det er ein opp og ned knapp innom venstre bakhjul. Litt under bakstussen. Kan du med desse knappane kjøyre trekkarmer opp og ned, er det \"\;berre\"\; ein dårlig kontakt ein pass. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kriffa_1 Posted May 17, 2012 Share Posted May 17, 2012 Har visst begynnt på en tråd i samme emne... Veslandsbonde: Hvor mer eksakt finner jeg denne opp ned knapp? Mitt panel er for visso \"\;helsvart\"\;...:-( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest per_o_1 Posted May 31, 2012 Share Posted May 31, 2012 Det er magnetventilene på sentralen du må trykke på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted June 17, 2012 Share Posted June 17, 2012 stemmer det som står her,begyn v batteriet å gjør det rent-nestepunkt er ei kontakt overmotorn sjekk den ev spray m kontaktspray der har jeg hatt tull en gang! nestepunkt er v høyre stigtrinn der finner du jordingskabelen samt litt stassj som kan ha irr. om alle ledninger brytere osv er i orden kan det vere hjernen litt skruing er det men overaskende lite tull med det til traktorens alder å dømme dem er jo snart veteraner de første Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.