Gå til innhold

John Deere 1140


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt min første traktor! Valget falt på en John Deere 1140-482-mod med Sekura-hytte og ca 6000 timer på telleren. Ingen ungdom akkurat, men til ymse ikke-forretningsmessig hobbybruk tror jeg den skal kunne fungere.

 

Meninger om denne traktoren? Noe som er særlig viktig å passe på? Typiske feil?

 

Ber om konstruktive innspill, ikke usaklig skittkasting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt min første traktor! Valget falt på en John Deere 1140-482-mod med Sekura-hytte og ca 6000 timer på telleren. Ingen ungdom akkurat, men til ymse ikke-forretningsmessig hobbybruk tror jeg den skal kunne fungere.

 

Meninger om denne traktoren? Noe som er særlig viktig å passe på? Typiske feil?

 

Ber om konstruktive innspill, ikke usaklig skittkasting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mf_power_1

du har kjøpt deg en god traktor tror jeg.

john deere er kjent for og gå mange timer.

bare man passer på og bytte olje,kjørlevæske når det skal. så går traktoren lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest runeav_1

God traktor dette.Hadde en 84mod i 11 år.

Som sagt,pass veldig godt på bakstussen,da bremsebellegget kan løse seg opp,hvertfall hvis den er gått med lite olje.

Pass også på å drenere diseltank og ha nytt dieselfilter i kulda.De filtera er veldig ømfinlige for sitt og vann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne gjøre vedlikeholdet \&quot\;etter boka\&quot\;, men jeg har ikke instruksjonsboka. Noen som kan antyde et nettsted med 1140-instruksjonsbok for nedlasting?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest runeav_1
Jeg har både instruksjonsbok og delekatalog,men vil helst beholde det.Økonomideler har engelsk verkstedhåndbok(best.nr BV JD1140/2040 ca kr 200)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med traktor.

 

Da jeg kjøpte brukt presse var instruksjonsboka musespist så da jeg skulle bestille deler en dag fikk jeg en link da jeg ringte til fk. Dette var til noe JD sider for fant instruksjonsbok til både presse og der var det til traktor også... Ring FK å spør/mas....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

DU har kjøpt ein traktor som går evigt. starter uansett om da e mangen minus eller mangen pluss grader..

 

har selv ein 1140, berre utfør velikeholdet so går alt fint!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbakemeldingene jeg har fått på traktorkjøpet mitt er ganske samstemt både i denne tråden og \&quot\;på bygda\&quot\;: JD 1140, og andre modeller i 40-serien, kan gå \&quot\;evig\&quot\;. Et og annet er det selvsagt som må stelles med, men jeg har ikke de store tingene på blokka. En ting er jeg imidlertid litt usikker på\; en tikkelyd fra motoren, høyre side. Jeg mistenker fødepumpa. Den sikler litt diesel. Synspunkt?

 

Aleksander: Basert på etternavn og \&quot\;dialekten\&quot\; du skriver på tipper jeg du holder til i Nordhordaland?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 12 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...