Guest Posted April 9, 2012 Share Posted April 9, 2012 Er det noen som har erfarniger med Økonomidelers triangel (sveisedel) ? Har et orginalt Lyng Triangel, men skal ha sveisedel til ei Orkel kappsag. Altså ingen tunge løft eller hard påkjenning, noen som vet om dette går godt overens med det orginale trianglet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted April 9, 2012 Share Posted April 9, 2012 Er det noen som har erfarniger med Økonomidelers triangel (sveisedel) ? Har et orginalt Lyng Triangel, men skal ha sveisedel til ei Orkel kappsag. Altså ingen tunge løft eller hard påkjenning, noen som vet om dette går godt overens med det orginale trianglet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GP_1 Posted April 10, 2012 Share Posted April 10, 2012 Hei Det er ikke og anbefale, låsenn på den redskapsdelen er ikke helt tilpasset lyng sine traktordeler, det går men ikke optimalt Glenn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted April 10, 2012 Share Posted April 10, 2012 Hvor \"\;uoptimalt\"\; er det da? Så lenge kappsaga henger på rundt på plassen og jeg får den av igjen når jeg skal ha på tilhenger holder deg jo lenge for min del.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted April 10, 2012 Share Posted April 10, 2012 Passar heilt utmerket, har brukt Økonomideler sin sveisedel på mange redskaper både tyngre og lettare og dei held i massevis. har lyng traktordel på 2 traktorar, og der er ingen problem med låsinga som er justerbar på Økonomideler sin sveise del, låse klakken kan med fordel sveisast fast når du har stilt den i rett posisjon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted April 10, 2012 Share Posted April 10, 2012 Ok, godt og høre. Kanskje monterer dette på flere redskap etterhvert da. Takk for gode innspill fra begge! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spørrende Posted March 14, 2020 Share Posted March 14, 2020 Hei. På vår gamle fiat var det en triangel med låsebolt. Denne fulgte med traktoren når det ble solgt. Har noe utstyr igjen som fortsatt skal benyttes. Ser vinkelen er større en lyng sin. Se bilde. Noen som vet hvor jeg får tak i triangel som har større vinkel enn lyng sin? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NRF Posted March 16, 2020 Share Posted March 16, 2020 Hei!Dette ser ut til å være noe hjemmelaget som ikke følger noen standard, så jeg tror ikke du får tak i noe sånt i butikk. Har i allefall aldri hørt om det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts