Guest Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 Hei :) har ett lite spørsmål. Har en John Deere 5820 2004mod. den har begynt å gire seg oppover på hurtig-giret.. kan det være lite olje ett eller annet sted på traktoren? kjenner ikke traktoren så godt enda. ellers veldig glad i traktoren. Håper noen kommer med noen tips :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest trt_1 Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 Hei :) har ett lite spørsmål. Har en John Deere 5820 2004mod. den har begynt å gire seg oppover på hurtig-giret.. kan det være lite olje ett eller annet sted på traktoren? kjenner ikke traktoren så godt enda. ellers veldig glad i traktoren. Håper noen kommer med noen tips :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 Jeg ville nok ha svingt innom mitt lokale FK å fått de til å kople til diaganoseatteratet. Er nok bare å kjøre en oppgradering på girkassa. Hadde selv litt problemer med en 5720. Den responderte så seint ved giring. Fikk kopla på dataen, og da ble alt greit!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest trt_1 Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 Takk for svar. Da blir den en liten tur innom den lokale FK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest innmari_seriøs_1 Posted April 6, 2012 Share Posted April 6, 2012 Hei Jeg har en JD 5720 og når jeg kjøpte den så var det nettopp montert laster på den, de hadde antakelig ikke etterfylt olje og det som skjedde var at når jeg kjørte i bratt tereng så kopla clutchen ut. Altså traktoren gikk i fri og rullet utføre. Det var ikke spesielt hyggelig for å si det mildt. Etterfylte ca 15 liter og problemet var borte, men merket ingenting på girene, at de girte av seg selv..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.