Gå til innhold

John Deere girer selv :(


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei :)

har ett lite spørsmål. Har en John Deere 5820 2004mod. den har begynt å gire seg oppover på hurtig-giret.. kan det være lite olje ett eller annet sted på traktoren? kjenner ikke traktoren så godt enda. ellers veldig glad i traktoren.

Håper noen kommer med noen tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trt_1

Hei :)

har ett lite spørsmål. Har en John Deere 5820 2004mod. den har begynt å gire seg oppover på hurtig-giret.. kan det være lite olje ett eller annet sted på traktoren? kjenner ikke traktoren så godt enda. ellers veldig glad i traktoren.

Håper noen kommer med noen tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Jeg ville nok ha svingt innom mitt lokale FK å fått de til å kople til diaganoseatteratet. Er nok bare å kjøre en oppgradering på girkassa. Hadde selv litt problemer med en 5720. Den responderte så seint ved giring. Fikk kopla på dataen, og da ble alt greit!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest innmari_seriøs_1

Hei

Jeg har en JD 5720 og når jeg kjøpte den så var det nettopp montert laster på den, de hadde antakelig ikke etterfylt olje og det som skjedde var at når jeg kjørte i bratt tereng så kopla clutchen ut.

Altså traktoren gikk i fri og rullet utføre. Det var ikke spesielt hyggelig for å si det mildt. Etterfylte ca 15 liter og problemet var borte, men merket ingenting på girene, at de girte av seg selv.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...