Gå til innhold

tn 75 d


Gjest

Anbefalte innlegg

Er dette ein traktor som er brukandes på forhaustar, møk og vanlig arbeid, eller er det bare "plentraktor"?

har iallefal forstått at den er driftssikr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette ein traktor som er brukandes på forhaustar, møk og vanlig arbeid, eller er det bare \&quot\;plentraktor\&quot\;?

har iallefal forstått at den er driftssikr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker utmerket til det meste, vi har en TN75DA DC og det går så det griner med forhøsteren, gjødselvogna og det aller meste. Den blir derimot litt liten hvis du tar til med større tilhenger enn ca.Orkel T85, hvis du så hiver på 8-10 tonn bakpå der så merker du at den blir litt \&quot\;kort\&quot\;. men det går det også.

En veldig grei traktor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv en tn 75d som har gått i overkant av 2000 timer, og vendegiret er i hvert fall ikke byttet ennå. Men det har vært litt småfusk med det
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resten av innlegget forsvant visst. Men det jeg skulle si var at vendegirtrøbbelet for min del skyldtes en bagatell som ledningsbrudd til setebryteren. Har imidlertid et par ganger senere fått opp en feilkode som gjør at vendegiret frir seg (tror det var noen kontakter som måtte skiftes for å få orden på dette).

Ellers har det vært lite trøbbel med traktoren. Er glad for at jeg har den, men er også glad for at det ikke er den eneste jeg har. Den er lett, kjapp og smidig, men litt for lett for visse redskaper, ikke superkomfortabel og har en del billige løsninger. Men den er jo også billig, man får det man betaler for. For Runar sin del tror jeg det vil være en grei traktor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runar_1

vi handla på lørdag. kjøpte ein 99 mod.

får han vel heim før jul ein gong så får vi sjå om da e bra. virka ikkje veldig komfortabel etter vegen når vi prøvekjørte den men.. humpa opp og ned

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...