Gå til innhold

enkel fronthydraulikk


Gjest

Anbefalte innlegg

hei, ser i siste nr. av bg ein heimelaga fronthydraulikk, har sjølv tenkt litt på å lage ein til innfesting på brøyteplate (for å enkelt kunne bytte mellom plog/fronth.. nokon som har erfaring med ombygging av tellefsdal paralellogram el. ? skal brukast på john deere 5820, med triangel redskaps kobling.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, ser i siste nr. av bg ein heimelaga fronthydraulikk, har sjølv tenkt litt på å lage ein til innfesting på brøyteplate (for å enkelt kunne bytte mellom plog/fronth.. nokon som har erfaring med ombygging av tellefsdal paralellogram el. ? skal brukast på john deere 5820, med triangel redskaps kobling.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takkar for tipset, fant ein grei patent på hauer sine sider, men skal ta kontakt med torp om dei har ein som kan monterast på plata. noken formeiningar om løftekapasiteten? 2,5t burde vel vere nok? er meint for rundball, vedapall og redskaps transport... ser også at dei bruker tipp uttak for betjening, nokon som har laga sin egen lasterspak? kunne tenkt meg noke liknande jd sin armlen betjening.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tm-Løftet som Torp har løfter 2100kg. Det er bilde av det i katalogen får 2008 som kan lastes ned på sida deres. Har selv en Zuidberg som løfter 3500kg montert på en John Deere 6310 bruker en Ålø elektrisk sentral til den med 3-4funksjon. Spaken er montert i armlenet. Er greit nokk og bruke et utak bak om du skall bare ha den til og løfte. I utlandet bruker dei ofte faste toppstg og da trenger dei ikke så mye. Men skal du ha til toppstag og tol hyd låsling så trenger du 3-funksjon og
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...
Gjest Anonym

Torp maskin har både TM løft som kalles TM2100 og storebroren TM3600

Sistnevnte får jeg til uken, til min Deutze Agrofram 430 Profiline med brøyteplate, Dette var annbefaling, at jeg måtte ha den store, grunenet kjøring med, vike og u-plog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...