Gå til innhold

Eldre Agrotron


Gjest

Anbefalte innlegg

det er velkjent at de tidlige Agrotronene fra DF ikke var noe å rope hurra for, men når begynte de å bli bra?

 

Sagt på en annen måte: hvor gammel Agrotron kan jeg kjøpe uten å måtte slite med alle de feilene som var på de første?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ola_Mjølkebonde_1

det er velkjent at de tidlige Agrotronene fra DF ikke var noe å rope hurra for, men når begynte de å bli bra?

 

Sagt på en annen måte: hvor gammel Agrotron kan jeg kjøpe uten å måtte slite med alle de feilene som var på de første?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Hei. Har ikke så god bakgrunn for å svare på dette, men var ute med nøyaktig samme spørsmålet for en tid tilbake.

Svaret jeg fikk gikk stort sett ut på å holde seg unna MK1.

Modeller som 80 og 90 er MK2, og ettersom jeg forstod det var jeg \&quot\;trygg\&quot\; hvis jeg kjøpte 98 og oppover.

Nå er det sansynligvis mange her inne som vet dette bedre enn meg, men nå har jeg ihvertfall videreformidlet det jeg fikk vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agrostar_1
Er sånn eg har forstått det og, kjøper du ein som har tal utan punktum så er det mk2 og da skal det vere forholdsvis trygt. Men så har eg og høyrt at det var for det meste firarane av dei første agrotronane som hadde problem, seksarane gjekk for det meste greitt. Men alt som heiter plastikk er uansett dårleg på dei første, pluss litt anna, så mk2 eller nyare hadde eg satsa på.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...