Gå til innhold

Montering av hurtigkopling hydraulisk uttak


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei, eg tenker på å montere ein fri retur ventil/uttak på ein New Holland T4030. Kan nokon seie meg om det finst hurtigkopling fri retur ventiluttak som eg sjølv kan skru på?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest viper_1
Hei, eg tenker på å montere ein fri retur ventil/uttak på ein New Holland T4030. Kan nokon seie meg om det finst hurtigkopling fri retur ventiluttak som eg sjølv kan skru på?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øyvind_1

Du treng vel ikkje kopling utan kule?

Ei rett kopla hydraulikk-hurtigkopling tillet jo oljestraum begge vegar, så ser ikkje behovet for kopling utan kule..

Tek eg feil her?

 

Ser derimot behovet for kopling MED kule, då den lukker ute støv og skit mykje sikrare enn ei støvhette..

 

Husk at bakstussen med innhald er klart den dyraste delen på traktoren, derfor viktig å halde reint..

 

Men det som eg trur trådstarter lurer på, er KOR denne koplinga kan stå..

Det er kort sagt den lettast tilgjengelige plassen der du kan ta av eit lokk på bakstussen og sjå inn på oljesumpen, og skru inn ei hurtigkopling her...

Kor det er på den traktoren, har eg ikkje svar på.

 

Men det viktige er å ikkje ta \&quot\;fri retur\&quot\; gjennom ventilar for ytre hydraulikk, pga mottrykk og lite kjøling. Kjøling vert jo også viktig ved langvarig kontinuerlig oljestraum..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øyvind_1

Aha ! Stadig nytt å læra..

Forsto ikkje heilt at det krevs så lite motstand at kula ikkje kan vær der. Men fint at det fins då, så folk kan få vinsjen sin til å fungere godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...