Gå til innhold

Gearkasse Valmet 705, 88 mod


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har kjøpt en Valmet 705, 1988 modell som et rep objekt. Gearkassa på denne er ødlagt og jeg trenger evt et nytt kubbedrev eller hele kassa ny, alt etter som hva som lønner seg pris messig. Hvis det er noen som har den gammle reservekatalogen til Valmet 705, er det bilde av den delen jeg trenger på side 42-7 bilde/del Nr 1.

Er det noen som har dette liggende eller vet hvor jeg kan få tak i dette fra en hogger eller fra utlandet???

 

Ta gjerne kontakt på tlf 917 72 509. Trygve Berg, Hakadal

 

Dele nr er 30629900 & 30630000

 

På forhånd, takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest H.H_1

Hei!

 

Har kjøpt en Valmet 705, 1988 modell som et rep objekt. Gearkassa på denne er ødlagt og jeg trenger evt et nytt kubbedrev eller hele kassa ny, alt etter som hva som lønner seg pris messig. Hvis det er noen som har den gammle reservekatalogen til Valmet 705, er det bilde av den delen jeg trenger på side 42-7 bilde/del Nr 1.

Er det noen som har dette liggende eller vet hvor jeg kan få tak i dette fra en hogger eller fra utlandet???

 

Ta gjerne kontakt på tlf 917 72 509. Trygve Berg, Hakadal

 

Dele nr er 30629900 &amp\; 30630000

 

På forhånd, takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest J.A.N_1
Jeg har vært i gjennom en lignende operasjon med en 805 jeg hadde. Fikk tak ei komplett gearkasse med differensial til 705 av et firma som heter Haga maskin i Nedre Eggedal, vet ikke om de fortsatt eksisterer men det er verdt et forsøk. Har noen deler liggende ennå, jeg måtte bytte noe i kassa for at 805 er ikke likt giret som 705.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...