Gjest Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hei er det noen som vet av noen firma som tar seg av oppgradering av dieselpumer? evt som selger nye? Har ettermontert turbo på min 6170, men dieselpumpa klarer ikke å levere nok diesel til at jeg får det ladetrykket jeg vil ha.. MVH HJ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MF6170_1 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hei er det noen som vet av noen firma som tar seg av oppgradering av dieselpumer? evt som selger nye? Har ettermontert turbo på min 6170, men dieselpumpa klarer ikke å levere nok diesel til at jeg får det ladetrykket jeg vil ha.. MVH HJ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Du kan jo høre med midtnorsk diesel. Nå vet jo ikke jeg hvor du holder til, men di har verksted/butikk i trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vegard_1 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Er det ikke \"\;gammeldags\"\; mekanisk dieselpumpe på disse? I så fall kan vel verkstedet ditt ta jobben? Er i alle fall en fordel å ha tilgang på effektmåling når man gjør dette, sjøl om jobben er rimelig grei å utføre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar