Gå til innhold

jobb jobb


Gjest

Anbefalte innlegg

noen som har noe jobb til ein 17 åring med traktor lappen i bergen, trenger jobb orker ikkje sitte hjemme lengre, hjelp hjelp, går på annlegsmaskin fører lingjen 2 året, får snart utlevert maskin fører beviset!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest desperado_1
noen som har noe jobb til ein 17 åring med traktor lappen i bergen, trenger jobb orker ikkje sitte hjemme lengre, hjelp hjelp, går på annlegsmaskin fører lingjen 2 året, får snart utlevert maskin fører beviset!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Robert_1

Du har ikke akkurat truffet blink hva angår anleggsbransjen med tidspunkt...

 

Men det kan da vel ikke være så vanskelig å få seg jobb, vel? Vet du om noen entreprenører i nærheten, er det jo bare å spørre de? Og om de ikke har ledig jobb, kjenner de sikkert noen som trenger det...

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest valtra_1

Som du sikkert veit så har du ikke lov å kjøre noe når det gjelder anlegg før du er 18 år.

Men vil du ha jobb så må du nokk rundt å spørre de personlig, har ikke hørt om noen som får jobb i den bransjen viav nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest desperado_1
ja har snakt med det som finst av firma, men er så enormt få i bergen som har traktor, så prøver nettet i tilfelle noen vet noe.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MF6170_1

Desperado: Har du vurdert å jobbe \&quot\;i grøfta\&quot\; eller som håndtlanger til å begynne med? Ofte er det lettere å få seg jobb som det, og har man en fot innom og viser hvor flink man er til å jobbe (stå på vilje/innsikt i arbeidet man gjør osv), er det mye lettere å få kjøre maskiner senere. Hvis jeg hadde drevet større enn det jeg gjør, og det hadde kommet en ungdom/mann/kvinne og tilbudt seg å jobbe som sjåfør hadde jeg ikke latt den personen få kjøre. Man vil kjenne de som skal bruke utstyret man har betalt mye for, og som det koster mye å reparere hvis noe skulle skje.

 

Dette var bare noen tanker fra meg, håper at du får deg en jobb du vil trives med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med MF6170! Begynn i grøfta og arbeid deg oppover.

Ville i tilleg vore litt skeptisk til å ansette en sjåfør som kallar seg for Desperado... \;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...