Guest Posted November 6, 2008 Share Posted November 6, 2008 nokon som har peiling på korleis en kann få den til og gå 50km/h! a-k meina dei ska ha rundt 70 tusen! kansje enklare og kjøpe ny???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 6, 2008 Share Posted November 6, 2008 nokon som har peiling på korleis en kann få den til og gå 50km/h! a-k meina dei ska ha rundt 70 tusen! kansje enklare og kjøpe ny???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Robert_1 Posted November 6, 2008 Share Posted November 6, 2008 Nå veit ikke jeg hvordan cvx\'\'en er utstyrt, men husk at en ting er å få den til å gå i 50, det er ofte rimelig enkelt. En annen ting er å få den godkjent i 50, blant annet er det da andre krav til bremser og fjørende framaksel... Men om det er enklere å kjøpe ny kan vel diskuteres. Kommer jo an på behovet ditt, da. Om du har mye småkjøring er det ikke allverdens man sparer med 50 km/h. Men selvfølgelig, om det er en ren transporttraktor blir jo saken annerledes... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Robert_1 Posted November 7, 2008 Share Posted November 7, 2008 Idefox: Skriver jo at jeg ikke vet hvordan den er utstyrt i innlegget mitt:) Åja, trodde det med bremser gjelder på alle modeller over 40 km/h jeg. Så det er altså helt samme krav til bremser på en traktor på 40 km/h, og en som går i 50 eller 80 km/h? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 7, 2008 Share Posted November 7, 2008 traktoren har fjøring og brems framme! Har aldri fått noko godt svar med a-k men rundt om den summen sei dei!! Kann ikkje vere vanskelig for av og til gløyme den seg og sprett opp i 46-47km/h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.