Guest Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 har en john deere 6320 som vagler litt når jeg kjører på vei, har sjekket lyfttrykke så det er jevnt på hver aksel, men den vagler ganske uansett.. har ikke hatt den til service hos FK. er det noen andre som har dette problemet/en løsning på problemet? Takker for svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ole_M._1 Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 har en john deere 6320 som vagler litt når jeg kjører på vei, har sjekket lyfttrykke så det er jevnt på hver aksel, men den vagler ganske uansett.. har ikke hatt den til service hos FK. er det noen andre som har dette problemet/en løsning på problemet? Takker for svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 hvis traktoren står over tid kan dekkene bli u-runde. bare kjør deg en lengre tur så går di seg til igjen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ole_M._1 Posted November 4, 2008 Share Posted November 4, 2008 kjørte meg en tur på ca 40 km her om dagen men det ser ut til at dette ikke har hjulpet så mye:( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 4, 2008 Share Posted November 4, 2008 For mye/lite luft i dekk. også framme kontr bak..var og plaget med det samme men etter litt eksprementering fant jeg rett luft trykk... tror jeg har 0,5 bar bak ca og 0,7-0,8 fremme... har en del transport og frontlaster arbeid nå uten om gras sesongen så jeg kjører med mye luft... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hovbruk Posted December 29, 2015 Share Posted December 29, 2015 Er 0.7-0.8 mye luft - jeg er i tvil om hvor mye jeg skal fylle? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kristan Posted December 31, 2015 Share Posted December 31, 2015 Vagling må vel komme av lite luft, feil hjulstilling(spissing) eller løst hjul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ferd Posted December 31, 2015 Share Posted December 31, 2015 Stiller meg tvilende til om dette har noe med lufttrykk å gjøre så lenge dekkene er innenfor det "normale".Må vel være mulig å kjøre med betraktelig høyere lufttrykk enn 0,7 ved veikjøring med tung last. !!Er dette noe som har kommet etter hvert eller "over natta" ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.