Guest Posted November 1, 2008 Share Posted November 1, 2008 Kva er den beste motorvarmaren? Etter som eg har skjønt det så finnst det 3 typar: Slangevarmar, blokkvarmar og ein du set i frostplugg. Kven av desse er best meiner de? Og kva farer finnst det med å la ein motorvarmar av dei ulike typane stå på heile tiden/lenge. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Agrostar_1 Posted November 1, 2008 Share Posted November 1, 2008 Kva er den beste motorvarmaren? Etter som eg har skjønt det så finnst det 3 typar: Slangevarmar, blokkvarmar og ein du set i frostplugg. Kven av desse er best meiner de? Og kva farer finnst det med å la ein motorvarmar av dei ulike typane stå på heile tiden/lenge. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 1, 2008 Share Posted November 1, 2008 Du får både tidsur og fjernstyring for nokre hundelapper så å ha motorvarmer på heile tida er strøm sløsing, om det ikkje er ekstrem kulde. Prostplugg varmer og blokkvarmer er truleg samme type??? og nok den mest effektive då ein får varmeelemente inn i motore. Slange varmer er lett å monter ( ein kutter slangen i bunn og kobler varmeelemente mellom) På denne vil ein kansje få litt meir varmetap. Har begge typer sjølv og begge virker godt. Kombinert med ein kupvarmer slepp ein sette seg i ein kald bil / traktor. Og rutene blir isfrie vis kjøretøyet står ute i kulda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 1, 2008 Share Posted November 1, 2008 Det er verre for motoren å kaldstarte enn å ha motorvarmaren ståande på for lenge. Einaste problemet slik eg ser det er at slangevarmaren kan gjere slangane sprø, så du får lekkasje. Blokkvarmar (som er det same som \"\;frostpluggvarmar\"\;) er heilt klart best, for eg trur den gir best sirkulasjon i blokka. I militæret let vi motorvarmaren stå på på bilane heile juleferien (eit par veker). Svenske anbefalingar går ut på å bruke motorvarmar så sant tempteraturen er under ti plussgrader. Lite å tvile på, med andre ord. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 1, 2008 Share Posted November 1, 2008 slangevarmar e ikkje å anbefala. kollosalt varmetap Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Agrostar_1 Posted November 1, 2008 Share Posted November 1, 2008 Ok, det eg tenkte med på å la den stå på i mange dagar var at nokon seier at olja eller noko i motoren renner ned og at ein da får stor slitasje i starten. Men eg har ikkje heilt skjønt det. På ein luftavkjøld motor kan det vel ikkje gjere noko om blokkvarmaren står på lenge? Kor lenge burde ein motorvarmar stå på, eg har sett på som 2-4 timar som nok, men rune seier jo no at ein 2-3 timar er minimum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jeppa_1 Posted November 1, 2008 Share Posted November 1, 2008 Bare for å legge ved ett alternativ til så er webasto et VELDIG godt alternativ til å varme opp motor og førerhytta med. Det er ogå en annnen fabrikat en webasto, men klarer ikke å skrive det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dag_1 Posted November 1, 2008 Share Posted November 1, 2008 Jeppa: Eberspåcher er alternativet til Webasto. Eg har det, og er veldig fornøgd med det, men koster litt for mykje :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jeppa_1 Posted November 1, 2008 Share Posted November 1, 2008 Dag: takk for at du turte å skrive det.., men det er ikke så dyrt alternativ. 15000 til 25000. Vært vær eneste krone. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tor-Harald_1 Posted November 1, 2008 Share Posted November 1, 2008 har slange varmer på en mercedes lastebil, å der kan du kjenne bra varme i topp/blokk etter 30-40 min men så fant jeg en kort slange å moterete den på, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.