Gå til innhold

lamborghini 674-70


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på å investere i en Lamborghini 674-70 1997 modell.Virker å være en enkel og lett traktor, men har hørt mye klaging på italienske traktorer. Noen som har erfaringer med denne typen?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på å investere i en Lamborghini 674-70 1997 modell.Virker å være en enkel og lett traktor, men har hørt mye klaging på italienske traktorer. Noen som har erfaringer med denne typen?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stomperud_1

Jeg vet det har vært en del problemer med gearkassene på disse traktorene (same explorer).

 

Italiensk er ikke tysk kvalitet for å si det på den måten, men samtidig er jo Fiater fra 80 tallet nærmest uslitelige.

 

Vil tro at det kommer veldig an på tilstanden på dn traktoren du vurderer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deleleveranse er ikke noe problem lenger, hovedlager for SDF i Tyskland. Tar 2- 3 dager fra delen er bestilt til den er hos forhandler sør i Norge (fra Tyskland). Men det finnes alltid unntak, hos alle merker.Er ikke nevneverdige probleme med girkassen dersom det er en GP.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klage på italiensk traktor?

så godt som alle produsentene har en eller annen italiensk produsert modell,italiensk er like bra som noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydelig vis mange som tror og ikke vet her i diskusjonen. Lamborghini er like kurrant som noe annet, dessuten like god kvalitet som tysk, men alle har sine feil selvfølgelig. Har erfaring med same explorer. Tåler mye juling og girkassa er ikke noe problem, ei heller rust.Den modellen der er siste modell før nyemodellen og er fri for barnesykdommer.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

De har fått ett veldig ufortjent rykte disse traktorene.

Jeg vet ikke hva du ser etter når du skal kjøpe traktor men disse har har suverene bremser,godt firehjulstrekk/sperre,lav vekt og drivstoffgjerrig.

De er nok ikke de beste når det gjelder rust men dele problemet er bare tull hvertfall her i sør norge.

Har selv erfaring med disse merkene og hadde nok ikke kjøp samme merke gang etter gang hvis de ikke hadde fungert.Kjøre de ca 5000 timer på brøyting og vanlig jordbruk,til og med andre sier at de er imponert at de tåler så mye pryl og er så kvikke.

At prisene er så lave skyles nok mer at markedsføringen/forhandlernettet er for dårlig og ikke kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhandlernett/sevice er en viktig del av et mest mulig problemfritt traktorhold, og her scorer Lamborghini dårlig.Jeg har ikke all verdens kjennskap til disse traktorene, men girkassetrøbbel høres dyrt ut.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Når det skrives her om girkasseproblemer, gjelder det for Lamborghini generelt eller er det denne modellen det dreier seg om? Jeg skal nemlig kikke på en sprinter 674-70 97-modell, men ble litt skeptisk etter å ha lest her.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvalitet eller ikke, disse traktorene (lambo, same og hurliman) HAR et dårlig rykte og er like enkel å bli kvitt som Hiv / aids, derav lav bruktpris. Kjøp heller en mer kurant traktor som du har muligheter for å selge senere selv om den ikke nødvendigvis er bedre eller ei.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rikard_1
Oj.. Går å lurer på en \'\'85 Same Explorer 75dt ca. 4500 timer, men nå ble jeg noe skeptisk her.. Er det samme traktor som Lambo? ca. 100 000,- inkl.mva.. Er det for dyrt? Laster og god tilstand.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...