Gå til innhold

John Deere 5820 Powerquad+


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest viper_1

Hei, min gode nabo spurde meg om eg kjente til John Deere 5820 Powerquad+, 2008 modell, men det gjer eg ikkje, sa eg til han. Lovte å sjekke på forumet her sia hans pc er defekt for tiden. Er det nokon som kan hjelpe naboen min? Han driver eit gardbruk.

Nyttar og høve her til å takke for innspel for mitt val imellom Fendt, MF, New Holland og Valtra. Eg har bestemt for New Holland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, min gode nabo spurde meg om eg kjente til John Deere 5820 Powerquad+, 2008 modell, men det gjer eg ikkje, sa eg til han. Lovte å sjekke på forumet her sia hans pc er defekt for tiden. Er det nokon som kan hjelpe naboen min? Han driver eit gardbruk.

Nyttar og høve her til å takke for innspel for mitt val imellom Fendt, MF, New Holland og Valtra. Eg har bestemt for New Holland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin traktor det der,men jeg ville gått for en tilsvarende massey ferguson. Men er man da såpass merke åpen så kan dere ta en rundtur til forhandlere med prøve kjøring og konkurerende tilbud? En av traktorene må han vel like litt bedre? synes den som betaler skal få sjefe!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest valmet365_1
Det er vel ikkje norges mest solgte traktor fleire år på rad, kun pga felleskjøpet å samvirke loialiteten? det virker jo som ein kjekk liten traktor det også, men har høyrd at dei har ein del tull med hyd-pumpe osv... eg er skjølv \&quot\;valtramann\&quot\; men eg ville tatt ein prøvetur med fleire alternativ eg også, så din gode nabo kunne tatt eit stanpungt utifra det.. Lykke til!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest yc_85_1
har sjølve hatt 5720 i 5 år, hadde nok litt småfeil i starten, men dette var vel \&quot\;barne sjukdomar\&quot\; siste 4 år har den vore feilfri. er ein god traktor, både etter veg og til jordbruks arbeid, men til skogsarbeid nlir den vel for lav under trekk kroken... ser mange klager over lita hytte, synest heller det er ei god hytte, både med tanke på størrelse, ergonomisk betjening og støy.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt ein 5820 i 4 år, kjøyrt den ca 1400 timar. Veldig grei traktor. Går fint med doff x4, og har også hatt på 3skjærs vendeplog. Ikkje noko transport traktor, synest den sovnar litt fort i motebakkane. Skifta vendegirspaken sist veke, men trur ikkje det er eit problem generelt. Litt liten kapasitet på hydraulikkpumpa ja, merkar det godt med lastar. Pumpekapasiteten har blitt omtala i ein anna tråd her, trur det var snakk om ein prioriteringsventil.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt ein 5820 i snart 5 år nå og kjørt den bårt under 2500 timer. Er ein kjempe traktor til sitt bruk og i den klassen der vil eg påstå at det ikkje er nokon andre som slår han. Minuset med han er hydraulikkpumpa som nevnt og problemet er jo spesielt merkbart med laster. Men om ein bare har litt håndgass på når ein arbeider med lasteren er det ikkje noko vedig stort problem. Ellers har det vært lite tull med traktoren utenom i starten då han trøbla mykje med hydraulikkpumpa. Men dette var barne sjukdommar så etter FK fekk ordna opp i dette har det vore ein driftsikker og god traktor. Har faktisk kjørt den på 23 knivers BIO presse og han klarte det og,det var litt tungt men det gjekk greit:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper du en ny 5820 så får du en veldug bra traktor, siste året har det vært ny leverandør av hydr. pumper, disse fungerer nå som de skal. vet også at rundt midten av november blir det etter all sansylighet lansert en ny traktor i mellomklasse serien.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt min fullutstyrte 5820 i snart 5 år nå og er meget godt fornøyd. Hydraulikk kapasiteten kunne vært bedre som nevnt tidligere, men litt turtall ved lasterarbeid løser dette for min del.

 

Kan ikke si at plassen er noe problem, men det spørs vel på sjåføren - jeg er selv over 180 cm og ca 100kg - (tror det er større enn gjennomsnittet.)Kanskje setevalget har noe å si her.

Veksler til daglig mellom denne og JD6430 - synes plassopplevelsen ikke er så veldig forskjellig, men 6030 hytta er jo ikke stor den heller da...

 

Frisikt til laster er vel det største savnet til denne typen traktor, det kan jo event løses med et kamera i front.

 

Ellers har den en fin motor som løsner etter de første 2-300 timene og er overaskende seig. Den er nok litt tørstere enn alternative konkurenter med nyere motor teknologi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

me har hatt ein 5820 pq+ i to år, har gått 1400 t. Har service avtale med fk. Merka at hydraulikken \&quot\;hakka\&quot\; vis ein stod på bremsa og samtidig betjente hydraulikken, men problemet vart enkelt løyst av servicemann ved montering av ny velgarventil. Dette gjekk på garantien. Bortsett frå dette har det ikkje vore ein einaste feil.

Eg for min del er ikkje einig i kritikken av hytta i det heile. Hytta er meget oversikteleg og alle betjeningsorgan er meget ergonomisk utforma,og frontruta går høgt opp. Har køyrt både mf 5400, nh tl a og valtra, site ubevist å bøye meg framover fordi eg føle eg har dårleg oversikt pga at dei har ein \&quot\;kul\&quot\; framme i taket i hytta. Men at mf er ein god traktor er det jo ikkje tvil om, dessutan kan jo den køyrast heilt utan bruk av kløtsj. Ein lyte ta seg ei runde og prøve.

Men eg hadde ikkje vore i tvil, eg hadde kjøpt 5820`en. Dessuten er det FK, etter mi meining eit meget vitig argument, same kva enkelte hevdar. Eit tips vis du har litt bakkar: hadde kjøpt med 5-6 frontvekter, same om du vel MF eller JD.

R.D.M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hei!

Fortsetter i gammel tråd istedet for å lage ny.

 

Noen som veit om det er mulig å øke effekten i en JD5820 på en enkel måte?

 

Altså ikke bytte turbo og slike ting..

 

Håper mange svarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NH_5070_1

Hei.

Den skal du kunne justere utvendig.Husker ikkje heilt men tror det var ein torx skrue under blomberingen,men husk ikkje skru for mye 30min på skruen gjør ganske mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...