Gå til innhold

Kompaktlaster


Gjest

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe kompaktlaster, ny eller helst en som er lite brukt. Hva slags type bør en velge? Bobcat, mustang. Har dere noen erfaringer der ute?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hobbybonden_1
Vurderer å kjøpe kompaktlaster, ny eller helst en som er lite brukt. Hva slags type bør en velge? Bobcat, mustang. Har dere noen erfaringer der ute?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stian_1

Jeg lurer på hva du skal bruke lasteren til.? Hvis du skal bruke den i landbrukssammenheng, er min erfaring at midjestyrt laster er et bedre alternativ, men de er noe dyrere da..

Jeg har iallefall bare hørt lovord om Mustang, men har inntrykk av at kompaktlasterene er fryktelig like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hobbybonden_1

Takk for svar. Skal bruke den til å løfte 1000 l dunker, vedpaller, og fjerne talle samt ta ut høy, har nok tenkt på midjestyrt også,men ulempen er nok prisen.

Har prøvd en Mustang 306,god å kjøre men sikten til gafflene var veldig dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en Mustang 442 som vi bruker til å laste for opp i en APF vogn med,samt litt snørydding på trange steder på gårdsplassen.Dette er en 87mod.og betydelig gamlere enn det du har planer om og kjøpe,men som merke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager avbruddet,kom vist borti en tast her.

Skulle fortsette med att jeg annbefaler Mustang som merke om de ikke har firet på kvalitets kravene de siste årene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vegard_1

Vi leide en Bobcat 753 når vi la inn nye spalter i oksebingene i vår - og det var i alle fall ei maskin man fort ble venn med. Og sikten til gaflene var slett ikke noe problem, slik det ble nevnt at det var med et annet merke tidligere i debatten.

 

Det var vel kanskje mer uvant enn upraktisk å styre lasteren med føttene, men slik er det kanskje på alle kompaktlastere? Så lenge plass og kanskje også pengepung tillater det ville nok jeg uansett foretrukket en midjestyrt minilaster i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...