Gå til innhold

Giant dumperhenger


Gjest

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...

hei vi er en seriøs aktør i markedet og min mening er at gigant hengere er et billig merke en kopi av stronga det syns på prisen.men det viktigste er att di ikke er TUV godkjente.vi har prøvd litt av hvert men den eneste seriøse markedsførte hengeren er Stronga,vil du ha et annet merke sats på Joskin eller krampe

Vi har en henger fra UK vill ikke si noe navn men begynner på B,jeg tror ikke jeg vet om større DRIT.

det jeg mener er at det er en hobby henger,

mitt råd se etter SSAB godkjente kasser teknisk blad tenk på hva du skal bruke den til og ikke minst akslinger. se etter ADR og BPW,da blir dere eller du 100% fornøyd

mvh Bjerknes Entreprenør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vegard_1

Større sjølskudd skal en et stykke bak i tida for å finne - å presentere seg som en seriøs forhandler i første setning, for så å lengre ned i innlegget lyse ut en gjettekonkurranse om hvilken konkurrent på B som &quot\;er den største driten (med store bokstaver til og meg) som finnes.

 

Veit jo hvilken forhandler jeg skal styre unna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg tråkker ikke noen på ternene her vi er kunder av hengere ikke selgere.

mange selgere prøver og si mye rart som jeg ikke kan forstå.

 

men du kan hjelpe meg så er jeg takknemlig.

hva kjører du til daglig hvilken erfaringer har du.

har du noe gode produkter skal jeg kjøpe.

 

mvh Bjerknes Entreprenør a/s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet at du selger gode krokhengere. jeg vil vite din mening om Stronga .

jeg pratet med deg på tlf og da sa du faktisk at du nettopp hadde startet importen og ikke kjente produktet godt nokk enda. men jeg vil vite mer om produktet og vite om det er noen tester og forholde seg til. Hvor grom er dine i forhold til stronga.

alle di seriøse produsentene bruker samme kvalitet på stålet som kommer i fra SSAB .

min erfaring i dag på hengere er stronga half pipe .

er noen innterisert i og prøve og se forskjellen på f eks baiely og stronga er det bare og ta kontakt,men jeg driver kun med dumper kjøring så etter en halv time bak rattet så er det nok ingen tvil .

mvh

Bjerknes Entreprenør A/S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka med å holde seg til tema når en er her? Spørsmålet var om Gigant dumperhenger, og det er det vi vil lese om når vi følger lenkene her, ikkje erfaringer med alle andre merker..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg ser det, så er ikke denne hengeren heller perfekt. Bare ved å ha sett raskt gjennom bildene, så kan jeg konkludere med at baklyktene sitter veldig ubeskytta, og hengeren er forholdsmessig høg? Tipper den gjennomsnittlige gårdsgraveren her til lands blir liten når hengeren skal lastes, spesielt når man må stå på bakkeplan når man laster. Og sist men ikke minst, så tilsier prisnivået at denne hengern må gå minst full normal arbeidsdag hele uka for å betale seg!? Er det noen heltids eller deltidsbønder her inne på forumet som har tid til det? \;-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest billy_the_kid_1

Har ikkje kjørt gigant henger men dei ser ok ut i forhold til pris. Og den er lav nokk til å bruke med storsteinhenter i motsetning til hengeren til han så må kompansere

på størelse.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...