Gå til innhold

Støy fra styring New Holland TSA


Gjest

Anbefalte innlegg

Ser du stillte spørsmålet i ein annan \&quot\;tråd\&quot\; her,og fekk til svar at du alltid vil høyre litt støy fra styringa på alle traktorer. Høyrde spesielt etter på min traktor (MF 6400 serie) i kveld,og der kunne det ikkje høyrast lyd frå styringa i heile tatt. Dette er sjølsagt ikkje eit svar på spørsmålet du stillte da men.....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Guffen_1

Jeg har også det samme problemet.

Har hatt en ts100a i tre år og opplever stadig støy som virker å komme fra rattet. Har ikke fått noen svar på hva det kan være, men det er irriterende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guffen har du Delta-utgave eller \&quot\;vanlig\&quot\; TSA med høyt tak? (hvis din TSA 100 er 3 år, var kanskje ikke Delta modellene kommet heller).

 

Vet også om Case Maxxum brukere som er plaget med slik støy. AK er kjent med problemet, og det kan vistnok løses med å sette på en akkumulator til ca 5000 kr + montering.

Men de er nok redde for kostnaden hvis \&quot\;alle\&quot\; vil montere dette, og det er pr. nå ikke ansett som en garantisak.

 

Jeg synes personlig ikke det er verdt de pengene å få bort denne støyen, som tross alt er mest merkbar ved kald traktor. Det er også individuelt om støyen oppleves som plagsom. Vi er flere som kjører vår NH, og noen \&quot\;hører\&quot\; ikke lyden.

 

Men dersom vi blir mange nok som klager, kanskje de vil gi etter og montere akkumulator for de som ønsker......det er jo snart jul \;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guffen_1

Nei, ikke Delta, Men nå blir det T 6040 Elite i stedet... Skrev kontrakt i forgårs.

Ikke pga styringen, men en del andre ting, dessuten ble tsa\'\'n for liten til rundballepressing i bratte bakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...