Gå til innhold

Mf 135 gear


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei

 

Det har seg slik at 135''''en min har låst seg i 1. gir. Det har skjedd ein gang før at den låste seg men då i revers. Då var det berre å vippe det tannhjulet som ein ser rett ned i frå påfyllingslokket, litt att og fram.

 

Det som skjedde no var at den låste seg først i revers denne gongen også, men då eg fann ut eg skulle rygge heim, skubba eg den litt framover først så det gjekk an å rygge, då låste den seg plutseleg til i 1.gir, så er no usikker på kva som har skjedd, er det nokre tips der ute, eller er deling av traktor einaste moglegheit ? Eller kan ein kome til gearkassen på ein enklare måte for å komme til problemet?

 

Har lest litt på nett og sett på videoar, men her skriv dei mest om hendingar der den har låst seg i revers, noko som den gjorde først.

 

Takkar for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Det har seg slik at 135\'\'\'\'en min har låst seg i 1. gir. Det har skjedd ein gang før at den låste seg men då i revers. Då var det berre å vippe det tannhjulet som ein ser rett ned i frå påfyllingslokket, litt att og fram.

 

Det som skjedde no var at den låste seg først i revers denne gongen også, men då eg fann ut eg skulle rygge heim, skubba eg den litt framover først så det gjekk an å rygge, då låste den seg plutseleg til i 1.gir, så er no usikker på kva som har skjedd, er det nokre tips der ute, eller er deling av traktor einaste moglegheit ? Eller kan ein kome til gearkassen på ein enklare måte for å komme til problemet?

 

Har lest litt på nett og sett på videoar, men her skriv dei mest om hendingar der den har låst seg i revers, noko som den gjorde først.

 

Takkar for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ValtraValmet_1

Skiftegafflene som du ser såvidt igjennom påfyllingslokket må stå parallelt. Disse ser du helt oppunder girpspaken.

Prøv å brekke disse på plass slik at de ligger på linje, så er du good to go.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...