Gå til innhold

John deere


Gjest

Anbefalte innlegg

Kan vel også ta med 5820, da den er identisk som de to...

 

Har brøyta en sesong med 5720, går på min andre nå, og må si at det er en god maskin totalt sett. Har vel ikke noe særlig å utsette på den, den er smidig, oversiktlig, og innvendig betjening er grei nok.

Nå har jeg bare brukt den i brøyting, så hvordan den funker i lasterarbeid, transport etc vet jeg ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig lite erfaring med desse traktorane skjølve, men tviler på det hadde vore markedsledaren viss det bare var søppel, trur det er ein velutstyrt hendig traktor, som kan gje nytte for seg i mange samanhengar, men eg vil ikkje seie at det direkte faller for min smak, så eg føler meg ikkje heime i den akkorat. Liker betre dei små valmetane (valtra) av ein eller annan grunn...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5620/5720 er heil kurrante traktorer, jd har fått bukt med problemene de hadde med hydraulikken. men hadde jeg hvært deg ville jeg ha gått opp på 6030 eller 6030 preminum. du får en mye bedre traktor hvis du feks går for en 6230 premium, men hvis du har litt ro i kroppen så er det en ny 5000 serie på gang. mest sannsnlig en 30 serie utgave av 5020. som skal være oppgradert og ha bedre komfort en den gamle 20 serien.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt min 5820 i to år nå og jeg er meget godt fornøyd. Liten, kompakt og smidig. Jeg har også en JD 551 laster på og til mitt lille bruk er den god nok. Litt lite oljekapasitet (se debatt litt lenger ned), men med litt turtall går det helt greit. Gearkassen er vel kanskje det beste med hele traktoren. Firre hurtiggir er det vel ingen andre som har. Jeg kjører med Kuhn 3-meter slepslåmaskin og det fungerer utmerket. Det er bare og gire opp og ned med hurtiggiret. Så alt ialt en traktor som jeg kan anbefale på det varmeste.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2re,ingen andre som har 4 hurtig-gir? Fæ tå å studere lite bærø andre mærkje før du skriv slikt!!! Å da æ dæ ikkje \&quot\;toppmodellane\&quot\; e teinkje på.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jo!

Beklager, jeg kjørte kanskje over tærne dine. Hvis jeg tenker meg om har kanskje Deutz 4 hurtiggir. Men i den effektklassen trodde jeg ikke det var så mange med 4 hurtiggir. Da jeg skulle kjøpe traktor stod valget mellom JD, MF og NH. Selgeren fra Eik så jeg ikke noe til så da var det JD og NH igjen og da var valget enkelt for min del. Hadde selgeren fra Eik vist litt mer interresse hadde jeg kanskje visst litt mer om MF også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre Gardsdrift hadde en ganske positiv test av Lamborghini R2, tru eg de var, for litt sidan. Den har mange fine funksjonar, og bør kanskje også regnes med. MFs fire hurtiggir kan vi heller ikkje glømme, sammen med skrått panser og romslig og trivlig hytte.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...